Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-07-2015 om 13:54
Beste forumlezers,
Mijn naam is Phuong en ik ben bezig met een onderzoek voor mijn afstudeerbedrijf Maisonnera, een aanbieder van vakantieaccommodaties in Frankrijk. Het doel van de enquête is om inzicht te krijgen in uw vakantiegedrag.
Bij deelname aan de enquête kunt u kans maken op een vakantiecheque t.w.v. € 100 te besteden bij Maisonnera, mits u uw e-mailadres achterlaat. De winnaar wordt bekend gemaakt nadat de enquête is gesloten.
De link naar de enquête: https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3Idc0Z7QyRNYbWd
Alvast bedankt voor uw tijd en hulp!
Phuong Dao
07-08-2015 om 00:32
wow
Je was de eerste die ook vroeg of ik in een ander land dan nederland woon! Super gedaan.
07-08-2015 om 23:01
Geprobeerd
Maar ik loop in enquetes vaak vast met de beantwoording. Hier b.v. Wordt gevraagd of ik in een vakantieverblijf roken toegestaan belangrijk of onbelangrijk vind. Nou, ik vind het heel belangrijk dat roken NIET is toegestaan. Als ik -belangrijk- invul dan lijkt het asof ik wil roken. Als ik -onbelangrijk- invul lijkt het of het me niet uitmaakt.
Een van de eerste vragen is, gaat u wel eens met vakantie naar Frankrijk. Ja dus. Vervolgens een vraag over het verblijf, en daar mist de tent of caravan terwijl heel mensen op die manier naar Frankrijk gaan. Kun je dan wel weer invullen bij -anders- maar dar vind ik toch een gemiste kans.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.