Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Sammy Kesteloo

Sammy Kesteloo

04-11-2015 om 20:02

Enquête mensen met bekkenpijn of ervaring met bekkenpijn

Beste heer/mevrouw,
Ik ben Sammy Kesteloo en houd mijn profielwerkstuk over de bekken. Ik ben dringend opzoek naar mensen die bekkenproblemen hebben of hebben gehad. Vandaar mijn mailtje.  Ik wil graag aan die mensen vragen of ze deze enquête willen invullen. De enquête is anoniem en is zo ingevuld. Als u dat zou doen ben ik u erg dankbaar! Dit is de link:https://docs.google.com/a/regiuscollege.nl/forms/d/1EVBm0RYMpxu_Kb7f2ZItbwWKR-F8XhPJ3AYrlrMHVYU/viewform?c=0&w=1 
Met vriendelijk groet,
Sammy Kesteloo

Nastia

Nastia

04-11-2015 om 20:08

Eh Sammy..

Het is natuurlijk wel HET bekken

Paddington

Paddington

05-11-2015 om 07:14

Vraag niet helemaal duidelijk

Bedoelde je met de leeftijd vraag wanneer de problemen begonnen zijn? Dat heb ik namelijk ingevuld, maar echt duidelijk vond ik het niet.

Emma

Emma

05-11-2015 om 08:06

Gedaan

Succes met je profielwerkstuk!

Suze

Suze

05-11-2015 om 08:35

paar onduidelijkheden

Ik heb hem gedaan.

Gelukkig niet zo lange en snel in te vullen, maar vond een paar dingen onduidelijk.

Bedoel je met de vraag "waar....", de stad/plaats of de soort plek? Gezien de vraag erna is het antwoord "bij de fysio" of "in een fysiotherapiepraktijk" niet meer helemaal logisch.

Verder ben ik bij leeftijd van mijn huidige leeftijd uitgegaan terwijl de problematiek m'n lang geleden speelde. Maakt dat voor de antwoorden niet uit?

Dus mijn vraag is: wat is he doel van je onderzoek?

En mijn vraag is dan of je daar wel de juiste input voor krijgt.

wat denk ik veel speelt

Wat denk ik veel speelt, maar waar geen ruimte voor is in jou enquete, is dat bekkenklachten vaak langdurig zijn waar meerdere type behandelingen op los worden gelaten. In de gehele enquete wordt uit gegaan van a. probleem. b. behandeling c. opgelost! En zo is het maar zelden is mijn ervaring, en de ervaringen die ik destijds van anderen hoorde....

Sammy Kesteloo

Sammy Kesteloo

05-11-2015 om 19:08

Antwoord op mensen

Beste Nastia, sorry voor het foutje. De volgende keer zal ik wat beter op mijn woordgebruik letten.
Beste Paddington, Met de leeftijd bedoel ik in wat voor leeftijdsfase u nu zit en niet wanneer de bekkenproblemen begonnen.
Beste Emma, Bedankt voor u deelname aan de enquête! En bedankt voor het succes.
Beste Suze, Waar u bent geholpen, in welke plaats u bent geholpen en hoe die praktijk of ziekenhuis heette. De leeftijd heeft u goed ingevuld. Ik wil vooral kijken waar de bekkeninstabiliteit het meest voorkomt in welke leeftijdscategorie. Het doel is om de behandelplannen met het ziekenhuis te vergelijken met de fysiotherapiepraktijk.
Beste Dorry1, Bedankt voor u tip! Ik zal het aanpassen.
Iedereen toch hartstikke bedankt voor het invullen van de enquête!

bloemetje

bloemetje

05-11-2015 om 19:33

Oh, het gaat dus alleen om bekkeninstabiliteit? Dan is het wel belangrijk dat je dat vermeldt. Er zijn namelijk ook nog andere bekkenproblemen. Ik heb dus andere problemen en heb je enquete wel ingevuld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.