Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête gebruik review video's

Hallo ouders,

Voor mijn opleiding Media- en Entertainment Management ben ik bezig met het schrijven van een scriptie over het gebruik van review video's bij het doen van een aankoopbeslissing. De doelgroep van dit onderzoek is (aanstaande) ouders en ouders met kinderen tot 6 jaar. Ik ben hiervoor op zoek naar ouders die een enquête in willen vullen over dit onderwerp.

Als u de enquête invult, maakt u ook nog kans op een Hema cadeaubon van 20 euro!

Ik hoop dat u mij wilt helpen! De link van de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=475588

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Marissa Bloks

Angela67

Angela67

29-08-2015 om 16:50

sorry

ik heb het echt geprobeerd maar het is veel te specifiek, jouw vragen. Ik snap dat je graag wilt weten of review video's interessasnt worden gevonden maar er is zoveel online informatie beschikbaar dat ik echt niet weet wat ik wanneer ga gebruiken. Ik wil iets kopen, dan google ik en dan zie ik wel wat voor hits er zijn.
Dat verschilt enorm per product, dus ik ben afgehaakt.
gr Angela

Marissa Bloks

Marissa Bloks

31-08-2015 om 19:47 Topicstarter

Hoi Angela

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om mij te helpen. Dat waardeer ik enorm.
Helaas heeft de enquête bij jou niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Jouw feedback is echter wel heel nuttig, want daarmee kan ik een goede reflectie geven op mijn scriptie!

Nogmaals dank!

Groeten Marissa Bloks

Puck

Puck

03-09-2015 om 17:03

Net als Angela

Ik heb helemaal geen behoefte aan review video's, dus aan mij heb je ook niets

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.