Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Bhendr

Bhendr

20-11-2016 om 10:27

Een heel klein beetje hulp gezocht!

Beste Ouders,

ik ben momenteel aan het afstuderen en heb ontzettend veel moeite met het bereiken van mijn onderzoeksdoelgroep...ouders tussen de 20 en de 50 jaar oud.
Zouden jullie zo vriendelijke willen zijn om mijn enquête in te vullen en mij uit de brand te helpen? Ik zou jullie heel dankbaar zijn. Het duurt ongeveer vijf minuten en je hebt je goede daad van vandaag gelijk weer gehad!

ONTZETTEND BEDANKT voor jullie steun,
invullen kan via deze link: https://saxion.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5thkikWUXAjjF4h

Hartelijke groeten,

Bjorn

Mams

Mams

20-11-2016 om 13:41

Gedaan

Succes verder!

Vesper Lynd

Vesper Lynd

20-11-2016 om 13:50

Dit bericht stond hier een paar dagen geleden toch ook al? Ik heb de enquete al ingevuld. Beetje irritant dus, en is dat wel volgens de forumregels?

Forumbeheer Ouders Online

20-11-2016 om 14:43

Beste Vesper

Wij zijn met meerdere forumbeheerders en we vullen niet zelf elke enquête in dus als je ziet dat een vragenlijst twee keer geplaatst wordt dan zien wij dat graag in onze mailbox.

In dit geval was deze oproep vandaag drie keer in een andere rubriek gezet en heb ik deze oproep verplaatst naar de juiste rubriek en de rest verwijderd. Ik zal nu de oude oproep verwijderen. Mocht deze vragenlijst nog eens opduiken dan verwijder ik alles want herhaaldelijk vragen is inderdaad niet volgens de regels.

Met vriendelijke groet,

Sally MacLennane

Sally MacLennane

20-11-2016 om 18:21

ik wil graag meewerken

...maar ik ben te oud. Sorry!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.