Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-06-2017 om 22:20
Hoi allemaal, Ik ben bezig met een onderzoek naar bijles op een online platform. Zouden jullie de enquête willen invullen, dit zou enorm helpen. De enquête zal een paar minuten van uw tijd vragen. https://www.quicksurveys.com/s/An7t6
Heel erg bedankt!
26-06-2017 om 14:42
Tja
Jammer dat er niet bijstaat vanuit welke organisatie deze enquete opgezet is. Ik werk graag mee aan onderzoeken van studenten maar als ik iets lees van "bijles om gegarandeerd te slagen" dan vermoed ik toch een commerciële opzet. Beetje onduidelijk, dus mijn medewerking heb je (vooralsnog) niet.
26-06-2017 om 19:52
Deze enquete is geen enquete
Je beantwoordt vragen of je geslacht , opleiding, geboortedatum (uiteraard fake ingevuld) en je provincie.
Daarna volgt de vraag hoeveel kinderen je hebt onder 18 jaar.
Daarna is de enquete klaar.
Het kan aan mijn geboortedatum liggen (overal 1 ingevuld)
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.