Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

De tablet als digitale ballenbak

Hi allemaal! Ik doe momenteel onderzoek naar de opvoeding van (jonge) kinderen met een tablet. Mag ik vragen hoe jullie daar mee om gaan? Ervaren jullie problemen op dit vlak? Hoe pakken jullie dit aan en wat zijn tips voor bijvoorbeeld andere ouders? Alvast bedankt!

Danielle

Danielle

04-01-2021 om 16:44

lekker algemeen

Hoi Liesje, wat dacht je? Ik plemp wat algemene vragen en dan gaan mensen hele opstellen schrijven? Maak een enquête en dan gaan mensen misschien antwoorden geven. groet Danielle

Kopzorg

Kopzorg

04-01-2021 om 17:12

Inderdaad

Een enquête wil ik wel invullen. Deze vraag is veel te vaag, als je een beetje welwillende ouders hebt die wel gaan schrijven dan heeft iedere ouder en eigen mening.
Uit 100 meningen kan je niet bepalen hoeveel procent van de ouders voor of tegen is. De en is een beetje tegen de ander heel erg voor en alles daar tussenin.

Ik vind het persoonlijk ook wel fijn om te weten aan welk onderzoek ik meewerk. Een pws enquête op welk niveau dan ook vul ik altijd in als ik iets kan zeggen over het onderwerp. Ook afstudeer opdrachten van hbo of uni verleen ik graag mijn medewerking. Bij anderen twijfel ik wel eens over deelnemen.

Niet alle ouders maken hetzelfde mee met de kinderen. Over slecht etende peuters kan ik heel veel vertellen over slecht slapende peuters niet. Vertellen doe ik dan wel graag in enquêtevorm met eventueel stukjes kleine vrij in te vullen commentaar.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

04-01-2021 om 17:51

Geen

Mijn kinderen hebben geen tablet gehad voor ze een jaar of 10 waren. Ik vind het ook nog best gek om peuters te zien die al uren per dag aan zo’n schermpje hangen. Toen ze hier klein waren (4-8 jaar) mochten ze af en toe eens een half uurtje op mijn laptop. Dat heeft er wel toe geleid dat bij mijn 15-jarige in de kerstvakantie de 15 uur schermtijd wel werd gehaald

Vicky

Vicky

04-01-2021 om 17:56

Tja

'Ik doe momenteel onderzoek naar de opvoeding van (jonge) kinderen met een tablet.'

Marktonderzoek? Dan wil ik betaald krijgen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.