Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Afstudeeronderzoek: Klantreis bij het kopen van kinderboeken

Beste (groot)ouders,

Mijn naam is Gijs Hermans en ik ben laatstejaars student Commerciële Economie aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar het koop- en informatiegedrag van consumenten bij het kopen van kinderboeken.

Heeft u (klein)kinderen tussen de 0 en 5 jaar oud of krijgt u binnenkort een (klein)kind? Zo ja, dan valt u binnen de doelgroep en zou ik het enorm waarderen als u deze enquête wilt invullen.

De enquête kost slechts 5 minuten van uw tijd, plus er wordt 3x een kinderboeken-pakket ter waarde van €30,- verloot onder de respondenten.

Link naar de enquête:
https://forms.gle/CEL7CJHQDiLvRxRo9

Bedenk wel dat een flink deel van de doelgroep al afhaakt bij het lezen van het woord "klantreis"

GijsHermans

GijsHermans

11-06-2024 om 14:09 Topicstarter

Temet schreef op 11-06-2024 om 12:30:

Bedenk wel dat een flink deel van de doelgroep al afhaakt bij het lezen van het woord "klantreis"

Waarom denk je dat, Temet?

Ik ben dan wel niet Temet, maar het woord klantreis is een marketingwoord en dat is niet voor iedereen dagelijks taalgebruik.

precies, ik dacht, klantreis? Wat is dat? 

Een nette enquete, waarin je het gelukkig niet hebt over de klantreis. Veel succes met afstuderen.

GijsHermans

GijsHermans

11-06-2024 om 16:35 Topicstarter

Ik kan de titel helaas niet meer aanpassen/bewerken, maar bedankt voor de feedback. Neem ik mee voor de volgende keer 🙂

Ik vind het een leuk woord, beter dan shoppen

Ik dacht dat ik kans op een reis maakte als ik een kinderboek kocht. Is me dat een teleurstelling.

Ik heb de enquête ingevuld. Ik vond wel dat je een vreemde invulling gaf aan de term 'content'. Voor mij is dat gewoon wat er in het boek staat, tekst en plaatjes. Nogal wiedes dat dat belangrijk is!

IMI-x2 schreef op 11-06-2024 om 22:21:

Ik dacht dat ik kans op een reis maakte als ik een kinderboek kocht. Is me dat een teleurstelling.

Dat dacht ik ook al, pas door de reactie van Bolmieke, heb ik een idee van de betekenis. Enquete verder nier gedaan, want mijn jongste is al 15.

GijsHermans

GijsHermans

12-06-2024 om 08:48 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 11-06-2024 om 22:21:

Ik dacht dat ik kans op een reis maakte als ik een kinderboek kocht. Is me dat een teleurstelling.

Haha dat kan ik me voorstellen. Wellicht kan ik de directie nog overhalen om ook een reis weg te geven als ik ruim voldoende respons behaal 😉

GijsHermans

GijsHermans

12-06-2024 om 08:48 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 11-06-2024 om 22:31:

Ik heb de enquête ingevuld. Ik vond wel dat je een vreemde invulling gaf aan de term 'content'. Voor mij is dat gewoon wat er in het boek staat, tekst en plaatjes. Nogal wiedes dat dat belangrijk is!

En bedankt voor de feedback, neem ik mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.