Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

dihanne

dihanne

04-06-2017 om 18:39

zus wordt 50, tips gevraagd

Mijn zus (twee jaar jonger dan ik) wordt binnenkort 50 jaar.
Ze heeft me uitgenodigd samen een weekendje naar zee te gaan, naar het dorpje waar we vroeger met onze ouders ook op vakantie gingen.

Heel leuk!

Ik wil natuurlijk graag iets voor haar doen

Het liefst een oude foto van ons tweeën als kind op het strand laten vergroten oid, maar ik kan nergens een foto van ons beiden vinden. En ook niet van ons apart aan het strand. Ik blijk sowieso geen foto's uit haar kindertijd te hebben.

Heeft iemand een ander idee?
Iets met twee zussen, strand, klein dorpje aan zee, vuurtoren, jeugdsentiment, 50 jaar.....

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?

groetjes,
Dihanne

Foto laten maken

Huur een professionele fotograaf en laat in dat weekendje een leuke foto van jullie tweeën op het strand maken. Hebben jullie alsnog een foto en het is vast een leuke ervaring.

Of je geeft haar een schilderijtje: http://tinyurl.com/y8h39sak

skik

dihanne

dihanne

04-06-2017 om 20:11

leuk idee Skik!

Dat is inderdaad een goede

(en ook een mooi kado voor de verjaardag van onze moeder!)

dank je wel!

zijn er nog meer ideeën?

groetjes
Dihanne

Hanger

Wat dacht je van een ketting met een mooie hanger. Iedere keer als ze de ketting draagt, kan ze terug denken aan die dag op het strand toen je het kleinood schonk ter ere van haar 50 ste verjaardag.

Milcham

Milcham

04-06-2017 om 23:00

Dat is leuk!

Een ketting met een zilveren of gouden schelp of een zeester. Een schelp is wel mooi omdat het uit twee delen bestaat, net als jullie tweeën. Of iets met aquamarijn. Of oorbellen met strandthema. Zijn er ook twee .

Misschien kan je een oude (ansicht)kaart van het dorp vinden en deze professioneel laten uitvergroten. Ik vind het voordeel van sieraden dat het bij de persoon blijft, man en ik overleggen altijd wat we ophangen. De kans is groot dat een schilderijtje oid in dank aanvaard wordt maar vervolgens of boven of nergens wordt gehangen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.