Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-07-2015 om 20:21
Ik zoek met spoed een goedkoop vakantiehuisje, liefst aan de kust. Heb absoluut geen luxe nodig, wel rust (al is dat ws ook luxe). Liever geen park, maar vermoed dat dat helemaal onbetaalbaar is. 5 personen, voor 5 - 10 dagen, is allemaal prima.
Heeft iemand een tip?
21-07-2015 om 20:37
Is dit wat?
http://www.ruiterplaat.nl/vakantiehuizen/51/zwanenlaan-19.html#!prijzen-beschikbaarheid
Ruiterplaat heeft veel wat oudere huizen op noord beveland. Deze is in augustus nog een week vrij...
21-07-2015 om 20:44
Juli
Dank je, Mijk, was vergeten te zeggen dat we alleen nog in juli wegkunnen...maar ik ga verder zoeken bij Ruiterplaat. Zoiets zou idd wel geschikt zijn voor ons namelijk.
25-07-2015 om 01:23
zo'n 10 jaar geleden
waren we in Lunteren, was een huisje dat je particulier kon huren, eigenlijk in het dorp maar toch rustig gelegen. Ik weet alleen niet voor hoeveel personen het geschikt is. Maar dat valt op te zoeken (het eekhoorntje, ze hebben ook een pagina op facebook)
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.