Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wordfeud Players

Like many of you, I enjoy playing Wordfeud, but I've come across an issue that's been bothering me. Is there a cheat or trick out there that lets you swap your letters without losing your turn or even choose the letters you want?

I'm not a fan of cheating, but I've been playing against someone who consistently comes up with perfect words, never swaps tiles, and always has a great balance of vowels. It's puzzling, and honestly, I'm starting to doubt it's just skill.

I'm aware of tools like feuthelpers and Scrabulizer, but is there something more advanced out there? Would love to hear your thoughts.

ik heb ook eens eens zo'n tegenspeler gehad. Veel potjes mee gespeeld. Ik vroeg me op het laatst ook af: het leek of hij of zij zelf de letters kon kiezen. 

En naar aanleiding van deze post denk ik: tja, misschien kan dat inderdaad wel?

TrefleQ schreef op 21-12-2024 om 09:00:

ik heb ook eens eens zo'n tegenspeler gehad. Veel potjes mee gespeeld. Ik vroeg me op het laatst ook af: het leek of hij of zij zelf de letters kon kiezen.

En naar aanleiding van deze post denk ik: tja, misschien kan dat inderdaad wel?

Dat kan ook🙂

Er zijn apps die geven de woorden die je kunt maken met de meeste punten/meest aantal gebruikte stenen.

Max88 schreef op 21-12-2024 om 18:53:

[..]

Dat kan ook🙂

Er zijn apps die geven de woorden die je kunt maken met de meeste punten/meest aantal gebruikte stenen.

Toch, die apps die woorden maken op basis van de letters die je hebt - die zien niet dat je juist heel mooi 'die Z kunt neerleggen op de 3L-tegel en dan horizontaal en verticaal kunt gebruiken' = al 30 punten. Mijn ervaring is dat zo'n hulp-app handig is als je echt geen woord kunt bedenken met je letters, maar zelf het bord ook wel moet 'gebruiken'.

Ik heb tegenspelers van wie ik nog geen 10% van de spelletjes win. Ik denk niet dat zij cheaters zijn, maar gewoon beter kijken en geen risico’s nemen. Ik ga liever voor het mooie woord dan voor de maximale score

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.