Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mamvantwee

Mamvantwee

03-06-2013 om 17:42

Winkelen in emmen

Binnenkort ga ik met een vriendin een dagje shoppen in Emmen. Wie kan mij vertellen wat het winkelaanbod daar is? Zijn er nog speciale winkels over, nu in de crisis? Kun je daar een leuk dagje doorbrengen, als twee dames op middelbare leeftijd, zeg maar?

groet, Mamvantwee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja, poeh

een shopwalhalla zou ik het niet willen noemen. Winkels zat verder, maar supergezellig? Hmm neuh. Het centrum is nogal lang uitgerekt. Ik zou liever naar de dierentuin (in het centrum) gaan geloof ik, maar ik ben ook niet zo'n shopper.

Mamvantwee

Mamvantwee

04-06-2013 om 07:38

Nou, dan concentreer ik me maar op het gezelschap. Ik neem aan dat er wel wat winkels zijn voor kleding en schoenen, die aankopen stel ik nu nl uit, en dan landen we maar in een café voor lunch-borrel-diner.
Bedankt in elk geval!

groet, Mamvantwee

Caitlynn

Caitlynn

04-06-2013 om 13:35

Best leuk hoor

Er zijn absoluut leukere winkelsteden te bedenken, maar ik vond Emmen best wel leuk om te winkelen en te terrassen, samen met mijn man. Wij hadden wel een of andere braderie waar we midden in waren beland, misschien dat dat het verschil maakte. Alhoewel, mijn collega is pas geweest met haar vriendinnen en zij vonden het ook leuk.
Veel plezier!

Relithe

Relithe

05-06-2013 om 21:30

Best leuk

Ik vind Emmen best leuk hoor en je kunt altijd nog naar de dierentuin gaan, die grenst aan het winkelcentrum

Mamvantwee

Mamvantwee

06-06-2013 om 08:52

Het wordt vast gezellig

De dierentuin ken ik wel, maar daar gaan we wel naartoe als de kinderen meegaan. Deze keer gaan we echt met z'n tweetjes. Ik geloof dat het best gezellig zal zijn, ook als er geen sprake is van een winkelwalhalla.

groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.