Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jessica O

Jessica O

07-05-2014 om 16:23

winkel den bosch vraagje

Mijn schoonmoeder is vorige week in den bosch wezen winkelen. Daar heeft ze toen een heel leuk jurkje gezien, maar was niet in haar maat. Nu zei ik dus tegen haar dat ze hem vast wel ergens kon bestellen alleen weet ze niet welke winkel, of welk merk het was.
Het was een winkeltje met een Belgisch kledingmerk en het jurkje was donkerblauw, van boven strak, alijn rokje eraan vast. Was een jurkje met een mouwtje.
Wie heeft er een idee? Dan heb ik nml een cadeau voor moederdag
Jurkje was rond de 35 euro.

even anoniem

even anoniem

07-05-2014 om 17:14

idee van de straat?

idee van de straat? Ik woon er in de buurt. Heb dus even gegoogeld .

http://www.bd.nl/regio/den-bosch-en-omgeving/s-hertogenbosch/styliste-danie-bles-opent-lola-liza-in-den-bosch-1.3990555

Misschien dat je moeder dan het winkeltje herkent? Ze blijken een webwinkel te hebben.

even anoniem

even anoniem

07-05-2014 om 17:34

nog een andere link met allemaal kleding zaken

nog een andere link met allemaal kleding zaken, maar ik denk dat het bovenstaande zou kunnen zijn, ze hebben in ieder geval jurken, is een Belgisch merk.
Ik weet niet of onderstaande ook winkels Belgisch merken verkopen, dit zou je kunnen googlen.

Mijn eerste link (vorige reactie) kwam ik tegen toen ik "Den Bosch Belgisch kledingmerk" in typte.
http://www.youropi.com/nl/den-bosch/article/shoppen-met-silvana-1560

Jessica O

Jessica O

08-05-2014 om 19:59

bedankt

Ik ga de linkjes aan mijn schoonmoeder doorgeven. Die eerste winkel had ik ook al gevonden, maar daar zat haar jurkje niet bij.

even zo

even zo

10-05-2014 om 20:25

reactie

Die eerste winkel had heel veel jurkjes, ik weet ook niet of ze online precies hetzelfde verkopen als in de winkels, maar als ze het winkeltje aan de buitenkant zo niet herkende zal het ook wel niet kloppen.

Ik hoop dat het gaat lukken met 1 van de andere linkjes.

even anoniem

even anoniem

10-05-2014 om 20:25

even zo is dus even anoniem

even zo is dus even anoniem

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.