Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Okie Dokie

Okie Dokie

16-03-2015 om 10:30

Wilders zoent meisje op haar mond!!!

Hebben jullie die foto gezien, dat Wilders een meisje op haar mond zoent? Ik vind het er echt onsmakelijk uitzien, zo'n volwassen kerel en dat kind....
Hoe zouden jullie reageren als je kind zoiets overkwam?

Nastia

Nastia

16-03-2015 om 10:41

Iedereen met een oude tante weet dat je zomaar ineens een zoen op de verkeerde plek kan hebben... Het is gewoon een ongelukkig moment. Ik snap niet waarom er uberhaupt gezoend moest worden... maar goed, ik was er ook niet bij. Waarschijnlijk nam het meisje (of haar moeder!) het initiatief. Misschien is het gephotoshopt.

Ik kan er niet van wakker liggen. En onsmakelijk? Mwah.. Ik zie geen speekseldraden. Het is hooguit ongepast.

Als het mijn kinderen zou overkomen zou ik alleen maar raar opkijken, aangezien ze minimaal een armlengte afstand houden tot alles wat ze probeert te zoenen (m.u.v. honden). En waarschijnlijk was het ook binnen 'n tel weer voorbij.

Ad Hombre

Ad Hombre

16-03-2015 om 10:43

Suggestieve foto

De suggestie zit hem vooral in het hoofd van de kijker, lijkt me.

Ik zou mijn kind niet willen laten zoenen door Wilders, Rutte, Pechtold, Obama of welke politicus dan ook.

Of dit een 'echte' mondzoen is, is maar de vraag. Soms lijkt iets op een foto anders dan het was, die monden kunnen wel centimeters uit elkaar zijn en onderweg naar iemands wang en daarnaast kan de foto wel opzettelijk gemanipuleerd zijn.

Ik zou me er niet over opwinden als ik jou was.

Ach

Ik vind Wilders sowieso een onsmakelijke vent. Hoeft-ie verder niks bijzonders voor te doen.

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2015 om 23:21

Even gegoogled

Het ziet er wat heftig uit, maar je hebt ook grote kans dat op de mond zoenen voor het meisje heel gewoon is. Als je niet beter weet dan dat mamma pappa oma opa tante oom broer zus en buurvrouw je gewoon op de mond mag zoenen, nou... waarom die man die mamma en pappa heel erg geweldig vinden dan niet?

politici die kinderen zoenen (tikkie ot)

Heb de bewuste foto niet gezien (en ik vermoed dat het inderdaad anders op papier staat dan het is bedoeld) maar ik vraag me al een tijdje iets af: klopt het dat alleen mannelijke politici kleine kinderen knuffelen ihkv de campagne? Ik kan me niet herinneren dat ik het een politica ooit heb zien doen, maar dat kan selectieve waarneming geweest zijn.

Ik vind het trouwens riskant gedrag. De kans dat zo'n uk het op een brullen zet is bepaald niet denkbeeldig, en dat levert pas echt mooie plaatjes op

Groeten,

Temet

Ad Hombre

Ad Hombre

17-03-2015 om 10:58

Maggie Thatcher

"Heb de bewuste foto niet gezien (en ik vermoed dat het inderdaad anders op papier staat dan het is bedoeld) maar ik vraag me al een tijdje iets af: klopt het dat alleen mannelijke politici kleine kinderen knuffelen ihkv de campagne? Ik kan me niet herinneren dat ik het een politica ooit heb zien doen, maar dat kan selectieve waarneming geweest zijn."

Ik ken zelfs een nogal bijtend liedje over dit thema:

http://www.lyricsfreak.com/e/elvis+costello/tramp+the+dirt+down_20047487.html

Monique D*

Monique D*

17-03-2015 om 22:01

Zie hier de foto

http://www.turks.nl/nieuws/politiek/item/4649-geert-wilders-zoent-klein-meisje.html

Ik denk dat het, zoals een van jullie al heeft gezegd, de kus ongelukkig is terechtgekomen. Dus door een verkeerde draai van het hoofd en dat de kus op de mondhoek van Wilders terecht is gekomen.

Is in een fractie van een seconde gebeurd. Mama en papa vinden Wilders zo geweldig dat hun dochter hem wel een zoentje mag geven.

En nu is hij gelijk een pedofiel!

Okie Dokie

Okie Dokie

17-03-2015 om 22:08

vrouwen.....

Néé, ik heb nog geen politica's gezien die dat doen. Maar net op npo1 het debat, zie je toch dat er sowieso belachelijk weinig vrouwen lijsttrekker zijn....

Mijntje

Mijntje

18-03-2015 om 06:38

amerika

Een beetje Amerika dus. Wilders heeft zelf geen kroos voor het schattigheidsgehalte, dus omhelst en zoent hij wild om zich heen om zich van z'n goede kant te laten zien. Mislukt

Barvaux

Barvaux

18-03-2015 om 07:22

uh okiedokie?

Je weet toch hopelijk wel dat je helemaal niet naar lijsttrekkers hebt zitten kijken?

Ad Hombre

Ad Hombre

18-03-2015 om 09:30

Andere verklaring M/V discrepantie

Ik denk dat het te maken heeft met het imago dat vrouwen in de politiek van zichzelf proberen te schetsen. En wat ze proberen te vermijden.

Een man die poseert met een kind komt over als vaderlijk, een vrouw als moederlijk. Geen rocket science.

Mijn stelling is dat het voor een vrouwelijke politicus wordt gezien als schadelijk om moederlijk over te komen, maar voor een man als gunstig om vaderlijk over te komen.

Daarom, uit koel politiek effectbejag (denk mediaadviseurs), zul je een vrouw dus niet vaak een kind zien zoenen, maar een man wel.

Thatcher was zo onbetwist mannelijk (iron lady) dat het niet verbazend is dat ze dat een beetje probeerde te temperen. Wat waarschijnlijk volledig ongeloofwaardig en cynisch overkwam.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-03-2015 om 13:20

Precies Ad Hombre

Dat is het. Maar nu moeten mannelijke politici dus weer oppassen dat het niet verkeerd opgevat wordt. Voor je het weet ben je een viezerik. (Wat ik Wilders op zich graag in de schoenen wil schuiven, maar vooruit... wel eerlijk blijven, daar is geen reden toe).

Jojanke

Jojanke

19-03-2015 om 00:12

Jee wat een ophef

Jee wat een ophef met al die uitroeptekens in de titel
Heb de foto bekeken, maar kan er geen chocola van maken. En mocht het wel zo zijn dan kan dat ook per ongeluk zijn.
Ik heb ook wel eens als leerkracht een kusje van een kind gekregen dat ergens op mijn mondhoek belandde omdat het kind net sneller was dan ik of dat het kind net even anders richtte dan ik had verwacht.
Je denkt toch niet dat die man knetter is om dat in het openbaar te doen?
Daarnaast vind ik het heel storend dat mannen (in de meeste gevallen) zo worden weggezet.
Ook in de opvang hebben mannen daar last van en dat is echt erg vervelend.

Monique D*

Monique D*

19-03-2015 om 15:16

Mee eens

Wat ik vermoed is dat het kind Wilders gelijk een smakkerd wilde geven en dat het op de mondhoek van Wilders is beland.. Lekkere spontane actie.
En ja, daar is een foto van genomen en de vooroordelen liggen gelijk al klaar! Jammer hoor!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.