Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tine Winkel

Tine Winkel

27-06-2016 om 08:29

ypenburg

denk ik

waarom?

Triva

Triva

27-06-2016 om 08:32

Waarom?

Waarom altijd een waarom?

In dit geval had ik er een discussie over met mijn man, ik wil het dus ook preciezer. We vinden het wel apart dat de voortuinen en achtertuinen om en om gelegd zijn en we vroegen ons af waar precies het noorden zou liggen

Ook is er een rode rij huizen met een evengrote voortuin als achtertuin en ik wilde dit wijkje graag eens van boven bekijken.

Tine Winkel

Tine Winkel

27-06-2016 om 08:32

Stiemensvaart

zag ik

Triva

Triva

27-06-2016 om 08:39

Dank je wel

dat is het precies!

Sally MacLennane

Sally MacLennane

27-06-2016 om 09:31

Nieuwsgierig

Ik zag de foto gisteren en was ook wel benieuwd waar het lag. Het zag er nogal on-Nederlands uit namelijk, vond ik.

Raadsel is nu opgelost

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2016 om 12:00

Kleur

Wat een afschuwelijke kleuren hebben die huizen! Ik hou best van fleurige huizen, zoals dat in Engeland is bijvoorbeeld, maar vooral met die blauwe blokken zou ik het gevoel hebben dat ik in een bouwkeet woonde geloof ik.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

27-06-2016 om 12:05

Blauw

Haha, die blauwe zijn wel erg blauw inderdaad. Lijkt me trouwens voor de mensen die er tegenover wonen beroerder dan voor de bewoners zelf. Maar goed, smaken verschillen. Er zijn vast plenty mensen die het wel mooi vinden.

marie

marie

27-06-2016 om 12:15

Regenboogbuurt Almere

Ik zou zeggen - ga eens naar de Regenboogbuurt in Almere.

Jasmijn

Jasmijn

27-06-2016 om 12:17

maquette

Toen ik de foto zag dat ik in eerste instantie dat het gewoon een digitaal beeld van een maquette was ofzo. Vind het er inderdaad niet echt gezellig uitzien, zeker die knalblauwe en knalgroene huizen ogen een soort van 'onaf' alsof ze de buitenbekleding vergeten zijn. Het lijkt me ook niet leuk om zo'n blauw of groen gevaarte als uitzicht te hebben.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2016 om 12:20

Jasmijn

Monopoly-huisjes

Sally MacLennane

Sally MacLennane

27-06-2016 om 12:51

Marie

Ik vind met name de Terracottastraat daar wel mooi, dat roodbruine met blauwe accenten! De hele wijk komt naar mijn smaak ook wat minder "hard" over dan de wijk op de foto.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.