Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jasmijn

Jasmijn

02-12-2016 om 15:05

Wie weet er een leuke Sinterklaas film voor volwassenen ;-) ??

Wie weet er een leuke titel die we maandag kunnen gaan kijken met Sinterklaas? (ouder met kinderen van 18 en 21 jaar) We hebben "Sint" al gekeken en "Alles is liefde" en eigenlijk willen we weer zo'n leuke film gaan kijken, beetje in de Sint sfeer het liefste. Iemand een ideetje?

Ik was nieuwsgierig

Naar aanleiding van je vraag en ging eens googelen. Nu kwam ik op Wikipedia en daar stond een Belgische versie van alles is liefde: Zot van A.
Geen idee of je dat kunt volgen, hier als Brabander gaat dat makkelijk maar als je noordelijk woont is t misschien wat lastiger? Ik ken m zelf verder niet.
Op die pagina staan alle Sint films.

Je zou ook t vervolg van alles is liefde kunnen kiezen? Alles is familie?

Jasmijn

Jasmijn

03-12-2016 om 09:47

oh even kijken

Leuk Lilian,

Ik ga even kijken of ik er een trailer van kan vinden, maar misschien lijkt ie wel heel erg veel op Alles is liefde?
Alles is familie hebben we al gezien.
En je had het erover dat er op die pagina alle Sint Films staan....heb je een url? Want ik weet niet over welke pagina je het hebt.

soepkip

soepkip

03-12-2016 om 13:17

De Sint

WIj kijken elk jaar naar de Sint, dit is een horrorfilm, geweldig is dit!

Jesse_1

Jesse_1

03-12-2016 om 13:21

Ik denk even na

Vorig jaar, of het jaar ervoor ben ik in de bios geweest naar een film die het Sintverhaal als duidelijke ondertoon had. Genre 'Alles is liefde'

Jesse_1

Jesse_1

03-12-2016 om 13:23

Pak van mijn hart

Pak van mijn hart heet het. 2014 was dat.
Leuke film hoor. Google maar voor de verdere inhoud.

Jasmijn

Jasmijn

03-12-2016 om 13:30

Jesse_1

Jaaaaa, dit gaat 'm worden hoor, helemaal leuk!
Super bedankt!

'Sint' hadden we al gezien en ik heb daarnet de trailer van 'Zot op A' gekeken en dat is echt een identieke kopie van "Alles is liefde".... dus die hebben we dan eigenlijk al gezien.

Egel

Egel

03-12-2016 om 15:44

even een vraag

Hierin ben ik misschien een dummy, maar hoe kan ik zo'n film dan kijken als ik nu geen tijd meer heb om een DVD te kopen of bestellen?
Iedereen schijnt het te weten, heb je dan Netflix nodig (heb ik niet)? Kijken jullie via een illegale site? (ik ken die niet en wil dat ook liever niet). Of anders?
Ik heb nu een website gevonden van een bioscoop waar je het ook kan huren. Maar ik vraag me bijvoorbeeld af, Jasmijn, hoe jij dat nu dan gaat regelen.
Of anderen.

Jasmijn

Jasmijn

03-12-2016 om 17:18

on demand

Je kan hem bij Ziggo on demand kijken, kost maar 2,99. Maar volgens mij ook bij Videoland bijvoorbeeld.

Triva

Triva

03-12-2016 om 17:38

egel

Als je iets op netflix wil kijken: je kunt een maand vrijblijvend kijken.

Taruh

Taruh

03-12-2016 om 17:43

pathe thuis

ik huur vaak films bij pathe thuis, die kijk ik of op mijn laptop als ik toch alleen thuis ben. Of ik stream 'm via de googlechromecast naar de tv.

Ik heb ook geen netflix.

Egel

Egel

03-12-2016 om 22:56

Pathe thuis

dat heb ik gebruikt, bedankt voor de tip!

Sint

Sint van Dick Maas zou ik doen. Lekker eng

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.