Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie komt er naar meeting en heeft voetballend kind?

Mijn zoon is gestopt met voetbal en ik heb nog een mooie paar Adidas lethal zones in maat 40,5. Ik kan ze meenemen naar de meeting. Gratis en voor niets, ik vind het zo zonde dat ze in de kast liggen. Op Marktplaats geen succes en geen voetballende vriendjes met kleine voetjes (zoon heft inmiddels 44...)
Sini

Sinilind

Sinilind

06-01-2016 om 14:11 Topicstarter

Oh rn ook

Paar Nike Mercurial regenboog maat 42,5...

Sinilind

Sinilind

06-01-2016 om 14:12 Topicstarter

Voor gebruik in eigen kring graag

En niet om door te verkopen. Spreekt voor zich misschien maar ik heb soms rare verrassingen gehad op dat gebied,
Sini

Lucerna

Lucerna

07-01-2016 om 08:01

Graag!

De maat 40,5 zouden hier goed van pas komen!

Sinilind

Sinilind

07-01-2016 om 11:05 Topicstarter

Lucerna you got yourself shoes! 42,5 nog over

Voor de liefhebbers
Sini

Puck

Puck

07-01-2016 om 16:31

Lucerna

Ik zou die 42,5 ook maar met beide handen aanpakken, kinderen zijn zo snel door die maten heen op die leeftijd..... Net als bij Sini gingen in die periode de schoenen ook bijna ongebruikt naar een volgende (en dat met 4x in de week voetbal)

Lucerna

Lucerna

10-01-2016 om 14:31

Ik heb inderdaad gretig aangepakt!

Sini, je hebt mijn mailadres gekregen. Mail even, want ik heb je vest meegenomen. Dan kom ik een keertje langs om je vest te brengen en de schoenen te halen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.