Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-01-2016 om 14:10
Mijn zoon is gestopt met voetbal en ik heb nog een mooie paar Adidas lethal zones in maat 40,5. Ik kan ze meenemen naar de meeting. Gratis en voor niets, ik vind het zo zonde dat ze in de kast liggen. Op Marktplaats geen succes en geen voetballende vriendjes met kleine voetjes (zoon heft inmiddels 44...)
Sini
06-01-2016 om 14:12
Voor gebruik in eigen kring graag
En niet om door te verkopen. Spreekt voor zich misschien maar ik heb soms rare verrassingen gehad op dat gebied,
Sini
07-01-2016 om 16:31
Lucerna
Ik zou die 42,5 ook maar met beide handen aanpakken, kinderen zijn zo snel door die maten heen op die leeftijd..... Net als bij Sini gingen in die periode de schoenen ook bijna ongebruikt naar een volgende (en dat met 4x in de week voetbal)
10-01-2016 om 14:31
Ik heb inderdaad gretig aangepakt!
Sini, je hebt mijn mailadres gekregen. Mail even, want ik heb je vest meegenomen. Dan kom ik een keertje langs om je vest te brengen en de schoenen te halen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.