Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dalarna

Dalarna

11-03-2014 om 08:47

Wie kijkt er ook naar 'De langste dag'?

Wie kijkt er ook naar 'De langste dag' van BNN op zondag? Mijn zonen vinden het erg interessant om te zien, ze zijn anderhalf jaar geleden ook op Normandië geweest en dan is het natuurlijk extra leuk om dat terug te zien op tv.

Leuk om al die verschillen te zien tussen die jongeren en hoe ze er omgaan met alles wat ze tegenkomen. Vooral die vrouw die te laat was:

Militair: En wie ben jij?
Vrouw: Voornaam.
M: Voornaam Wie?
V: Achternaam.
M: Waarom ben je te laaat?
V: Ik kon niet op tijd zijn, dat heb ik doorgebeld.
M: Ik weet van niets.
V: Ja maar ik had jouw telefoonnummer niet.
M: Waarom denk je dat ik een jij ben?
....
M: Waarom ben je te laat?
V: Als ik een bus eerder zou nemen was ik twintig minuten te vroeg en moest ik twee keer overstappen!

Geweldig grappig, denken al die jongeren tegenwoordig zo? Twintig minuten te vroeg komen is echt fout? Beter dus maar te laat komen? Als ochtendmensen konden we hier ook helemaal niets bij voorstellen, wij zijn alle vier altijd graag gewoon te vroeg op werk en school

De jongens vinden het vooral jammer dat de enige homo er nu uit is

Dalarna

Dalarna

11-03-2014 om 08:49

Oja

We vragen ons vooral af waarom ze zich hebben opgegeven, kunnen ze er een prijs mee winnen ofzo of willen ze echt alleen maar op tv komen (inclusief hoge hakken, lange nagels, conceiler en het niet willen dragen van kotskleurshirtjes)?

Vera*

Vera*

11-03-2014 om 09:03

Alleen de eerste aflevering

Ik heb vorige week de eerste aflevering op uitzending gemist gezien. Ook ik heb me afgevraagd wat sommige jongeren er toe besloten heeft zich voor dit programma op te geven.
Nu maar naar aflevering twee gaan kijken.

neteret mut

neteret mut

11-03-2014 om 11:45

niet gezien maar

doet me denken aan een programma op de belgische tv met de naam "de jeugd van tegenwoordig" (denk dat het die naam was want was dezelfde als een muziekgroep). Daarin gingen een een stuk of 30 jongeren naar een school (internaat) zoals het was in de jaren 50. Het eerste jaar was de beste denk ik , dat was een gewoon katholiek internaat, daarna een zeevaartschool en een "boeren"- school. Ook daar toch wel iets van waarom doen ze eraan mee.

vlinder72

vlinder72

12-03-2014 om 11:46

Eerste aflevering

De eerste aflevering heb ik ook met verbazing gevolgd. Die jongen die steeds maar vond dat hij niet met respect benaderd werd. Maar het waren er maar een paar en die vlogen ook zo weer het programma uit. Wel een mooi lesje voor onze oudste zoon.

Konden wij hem gelijk laten zien waarom wij nou zo streng zijn en hij niet altijd zijn zin krijgt. Ik moet er niet aan denken zeg dat mijn zoon straks gaat denken dat alles om hem draait en zijn mening het belangrijkste is.

Ik vond die knul die verontwaardigd was omdat er niet naar zijn verhaal geluisterd werd ook erg mooi. Die was ook veel te laat en vond dat volkomen normaal.

Maar het blijft natuurlijk wel een tv programma. Die nuffige meiden en stoere jongens zijn er ook op uitgezocht. Je kan mij niet vertellen dat ze niet vooraf al wisten dat ze geen enkele kans maakten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.