Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nancy

Nancy

23-08-2013 om 19:24

Wie kent mazoo?

Gister kreeg ik een bericht via email. Het was van iemand die ik niet ken en die schreef dat ze een hele sexy foto van me heeft gezien op Mazoo. Ik natuurlijk nieuwsgierig dus klik de link aan en kom bij een inloglijst. Alleen als ik me aanmeld kan ik de foto bekijken. Ik ben natuurlijk niet helemaal gek dus ik doe dat niet want: phishing / spam denk ik meteen. Maaaaaaar in de zijkant staan naast de namen van mensen die ik niet ken met hun "commentaar op mijn zogenaamde foto" ook 3 namen van mensen die ik wel ken. Wie o wie weet hoe het zit met Mazoo. Ik heb erop gegoogled en kom inderdaad ook berichten tegen over phishing/ spam maar hoe kan het dan met die namen. Het zijn niet mensen waar ik frequent contant mee heb maar toch, het zijn wel bekenden.....Wat is Mazoo nou echt?

Jessica O

Jessica O

24-08-2013 om 08:30

Spam-achtig

Hier ook mail ervan gehad. Lees eens even op julietmikebravo.nl daar staat er een heel stuk over op.
Deleten zou ik zeggen.

Stenna

Stenna

24-08-2013 om 18:43

Ook gehad, meteen weggegooid

bij mij stond er dat ze (?) mijn foto gezien had en 'm raar vond, of ik dat echt was. Ik zet nooit ergens mijn foto neer, op internet, dus meteen weggegooid. Zeker niet op zo'n link in een vage mail klikken hoor!

Ilva

Ilva

24-08-2013 om 19:43

Ik ook

Ik kreeg ook zo'n mailtje. Ik denk dat ik er al twee of drie heb gehad. Ik wilde het nog een keer uitzoeken maar gewoon rotzooi dus. Delete en niet reageren dus. Ga ik doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.