Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marielle

Marielle

03-06-2016 om 16:27

Wie kan mij helpen met googlen?

Een paar weken geleden wandelde ik ergens met iemand waar ik normaal nooit kom. Iemand was op zijn tuinhek een groot ijzeren ding aan het ophangen. Hij vertelde er enthousiast over. Ik heb het geprobeerd te onthouden maar ik kom er niet uit via Google. Wie helpt mij.

Het was een soort ornament, vrij groot (zeker 50 cm hoog en dito breed) wat, zo vertelde hij, in Noord-Brabant vroeger boven de deur hing. Hij zei, of dat heb ik onthouden, dat het een Stamboom heet. Het leek ook op een boom. Hij noemde zelfs het bedrijf in Brabant waar hij het had gekocht: Het Achterhuis.

Met die naam in combinatie met boom is het lastig googelen. Wie helpt mij? Heb ik het toch verkeerd onthouden?

Katertje

Katertje

03-06-2016 om 16:34

haha

Je maakt gewoon reclame voor die winkel. Ik kon direct vinden wat je 'zocht'.

Marielle

Marielle

03-06-2016 om 16:37

toch niet

Ik ben een bekende forummer maar gebruikte even een andere naam en werkelijk ik kon het niet vinden. Heb al die tijd op dat woord gezocht omdat het mij om de naam ging van dat ding, niet om de winkel. Forumbeheer mag van mij de winkelnaam verwijderen. Ik kan het product overigens nog niet vinden op de site.

Marielle

Marielle

03-06-2016 om 16:39

Hebbes

Na even zoeken kwam ik op het woord 'levensboom' geen stamboom dus. Daarom kon ik het niet vinden. Bedankt.

Nogmaals het ging mij om het artikel niet om de winkel, jullie worden paranoia!

zucht

Heb er gewoond, om de hoek bij t achterhuis.....

Katertje

Katertje

03-06-2016 om 16:57

Marielle

Bij deze dan mijn excuses.

Maar het was zo gemakkelijk. Ik had google eigenlijk niet eens nodig.
Naar de website van de winkel, dan poorten en hekwerken (het enige logische), dan naar diversen en daar was op pagina 1 al de levensboom.

Marielle

Marielle

03-06-2016 om 17:03

Nog maals

Ik googlede al die tijd op de term stamboom met en zonder achterhuis. Ik was niet op het idee gekomen om alleen op de winkel te zoeken omdat ik helemaal niet naar die winkel wil.

Ik weet nu alles: http://www.bovenlichten.net/id20.html

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.