Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol!

Yessss, a.s. donderdag is het weer zo ver!! Wie is de MOL begint weer. Ik heb er al weer zin in!! Wie kijkt nog meer?? Groetjes Suus


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ha ha tirza

Als Jon niet de mol is dan ga ik echt noooooooit meer kijken hoor ! ZO !

liora

liora

28-02-2009 om 16:11

Of...

misschien weet de mol dat hoe dan ook al het geld uit de pot gaat bij de laatste opdracht... dan kan het dus wel Vivienne zijn.

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2009 om 16:23

Hihi

ja, die aflevering waarin je alle aanwijzingen en mollenacties te zien krijgt, vaak een oh ja gevoel, dan pas zie je het....

Zucht

ik kreeg het idee dat dennis de mol was maar ja..... die is naar huis.
Hoewel ik dat wel goed aanvoelde dat hij naar huis mocht, raar als ik denk dat hij de mol is.
Mijn gedachte is net zo onbegrijpelijk als die serie

Vind het echt n leuke serie hoor maar snap er soms echt niets van.
En zie ook nog steeds geen letters of aanwijzingen waar hier al eens over gesproken werd?

Nog 1, 2 afleveringen en dan finale denk?

gula

Carmen

Carmen

28-02-2009 om 23:41

Gula

Ik had je in het "herkenningsdraadje" al twee keer de hint gegeven dat ik je ken. Maar ik geloof niet dat je de hints hebt gezien!

Groetjes,
Carmen.

Wilma

Wilma

02-03-2009 om 13:27

Potverdríe, laatste aflevering niet gezien!

En niet opgenomen, staat deze ook ergens waar ik 'm nog kan zien ???

Groetjes,
Wilma

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2009 om 12:26

Oeioei

nu zit ik net een paar dingen in de Vara-gids te lezen, en nu denk ik eigenlijk, misschien is het toch Jon....jemig....

Wilma

Wilma

03-03-2009 om 15:47

Ah, dan ga ik zo kijken

De kinderen spelen (dochter vriendinnetje mee en zoon even op de Nintendo), tíjd voor De Mol dus.

(enneh Pelle, kon je 't nog vinden ergens, bruikbare Matzesdozen??)

Groetjes,
Wilma

Zit te kijken....

en ik ben zoooooooo benieuwd!!!!!!

Whaaaaaaaaaaah

nou weten we nog niet wie de mol is!!

SuusMaria

SuusMaria

06-03-2009 om 10:08 Topicstarter

Tis vreselijk...

IK WIL HET WETEN!!!! Weer een week wachten!!!

tonny

tonny

06-03-2009 om 13:59

John toch?

Volgens mijn dochter (trouwe kijker) ligt dat voor de hand, beide dames hadden op hem gestemd.

Tonny

Jongens...

Jullie weten toch wel dat er altijd een extra uitzending komt als het spel al is gespeeld, en dat de mol dan pas bekend wordt gemaakt? Dat gaat echt elk jaar zo! Tenminste, vanaf seizoen 2 of 3 geloof ik. Toen was het met een spectaculaire duoparachutesprong, de een zou landen op de plek van de winnaar, de ander op de plek van de verliezer en de derde op de plek van de mol. En dat was toen helemaal fout gegaan waardoor iemand nog een heel eind moest lopen, haha! Maar dat lieten ze toen ook pas een week later zien! Toen vond ik het ook wel heel gemeen, inmiddels ben ik er wel op voorbereid!

Wilma

Wilma

06-03-2009 om 14:17

Anniek toch ?? (en spoiler!)

(dit even ter compensatie van tonny's titel )

Tjonge, ik vind 't eigenlijk wie van de twee 't ook is niet zo geweldig apart. Bij Anniek vond ik 't er erg dik bovenop liggen en bij die Jon zeggen heel veel "ja, die is 't Jon De Mol (als in John De Mol)". Tja ...

En ergens vond ik Vivienne ook wel weer verdacht en vond ik 't ook wel weer knap dat zij gewonnen heeft. Ik had een heerlijke Mol-dag, eerst op de pc en daarna meteen over naar de teevee.

Jammer dat we nog een weekje moeten wachten, ik vind die uitzending met uitleg altijd wel erg leuk, zie ik dus zo'n beetje alle dingen die mij dus net weer níet opgevallen waren .

Groetjes,
Wilma

Ik had 1 ding goed

en dat was dat viv niet de mol was
Nou dat is toch ook n hele prestatie hahaha.

Weer n week wachten, had zo de hoop op n andere afloop dan de voorgaande jaren maar nee, toch weer n weekje uitstel.
Ben benieuwd hoor, wie van de 2 dan de mol is
gula

Ja maar

Ik had het al jaaaaaaaren niet gezien, dus ik was ff vergeten hoe het zat met die ontknoping. GEK wordt ik ervan. Maar idd dacht ik ook dat Vivienne op Jon zat, en dat Jon op Anniek zat, dus dat Jon het moet zijn, maar ja weetje het is wel wie is de mol, dus ik verwacht het obverwachte. Het blijft voor mij nog even spannend.
Ank

Gelukkig

heeft vivienne gewonnen, anders was ik wel heel erg teleurgesteld geweest in het programma. Nu nog hopen dat Anniek het niet is want dat zou ik superflauw vinden.

Ja het is Jon, de 'sul' van de club.

Carmen

Carmen

06-03-2009 om 23:41

Theorie

Mijn collega had een heel interessante theorie. Vief is de mol. Maar Jon stemt volledig op Anniek en Anniek volledig op Jon. Dus eigenlijk wint er niemand en daarom wint Vief, de mol, de pot!

Carmen.

Mareld

Mareld

07-03-2009 om 10:26

Carmen

Dat dachten wij eerst ook. Totdat aan het eind van het programma tegen Jon en Anniek werd gezegd dat één van hen de verliezer is en één de mol is! Dus Vivienne is niet de mol. Ik hoop ook wel dat het Jon is, Anniek viel veel te veel op.

Ja pelle

ik vind dit ook een mol van niets, vind het deze keer dus ook geen geslaagde reeks. Vorige keren (ik kijk niet elk jaar) waren er veel meer mollenstreken en dus veel minder geld in de pot.

Enige mollenstreek deze keer was met die auot's en die vlaggetjes, Jon had makkelijk de auto's op zich af kunnen laten rijden, dan heb je dat probleem met diepte niet.

Jujube

Jujube

07-03-2009 om 15:24

Stel je voor

Stel je voor dat Vivienne de mol is, maar dat niemand op haar heeft gestemd en ze daarom heeft gewonnen. Dat zou pas een stunt zijn!

Nasha 1st

Nasha 1st

07-03-2009 om 15:36

Kan niet anders

dan dat Jon de Mol is....met name dat spel met die auto's en het feit dat Viv op hem zat

Nog eventjes wachten

en dan weten we het

gula

Toch spannend

Op de een of andere manier verwacht ik toch nog een of andere wending!
Ank

Nasha 1st

Nasha 1st

12-03-2009 om 22:45

Mijn twijfel (niet lezen als je nog moet kijken!!) spoiler

bleek terecht....! Toch Jon.....knap gedaan hoor!

Leuk (niet lezen als etc)

Idd knap gedaan! leuk deze mollenaflevering! Ik moest zo lachen dat hij Anniek rondjes liet rijden!
Ank

Tirza G.

Tirza G.

12-03-2009 om 23:22

Zelden

een mol gezien die zo genoot van het molschap.

Tirza

Saai

ja echt een minder geslaagde serie, 22.000 in de pot is ook echt veel volgens mij in vergelijking met andere jaren, idd waren de mollenacties minimaal en niet heel schofterig wat ik het leukste vond vorige keren (dan heb je echt het oh ja! gevoel).

Nee ik vond er weinig aan. Ben wel blij met wie de mol is anders was het helemaal flauw geweest.

Polly Shearman

Polly Shearman

13-03-2009 om 09:51

Ik vind idd

de mollenaktie's zo minimaal, en als andere mollen hoeft de mol niks te doen en kan lekker achter over leunen... jaaa zo ken ik er nog wel meer. Dan hoef je dus niet te mollen want iedereen molt.
De beste echte mollen akties vind ik dus die met voorbedachte raden.
Dus weten wat de opdracht is en vanuit daaruit handelen.
Gewoon gallen kan nl iedereen.

groet, polly

Mareld

Mareld

13-03-2009 om 15:59

En ik vond het...

een leuke serie, en ben blij dat Jon de mol was en niet Anniek! Er is wel eens vaker een serie geweest waarbij er zoveel door iedereen gemold werd dat de mol zelf weinig hoefde te doen. Ik vind dat Jon toch wel leuke dingen heeft gedaan, maar inderdaad zat er nog wel veel geld in de pot.

Yvon Jaspers en Milouska Meulens vond ik ook goeie mollen idd, en George toen in Portugal, dat blijft voor mij toch de "oppermol" hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.