Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Maaike

Maaike

17-07-2013 om 01:30

Wie is de mol - 1e series!

Hoi!

Voor wie net als ik fan is: de eerste series van WIDM staan nu online. Dus vanaf 1999. Zie website avro/wieisdemol

Ik ben nu met mijn kind de 2e serie aan het kijken, allebei met ons eigen Molboekje. Hartstikke leuk!

Niet voorzeggen aub, ik ben pas na een aantal jaar aangehaakt, dus dit is helemaal nieuw voor mij.

Leuk

Ik heb vanaf het begin gekeken, dus ik vrees dat ik meteen bij aflevering 1 weer weet wie de mol was. Maar erg leuk als het allemaal nieuw is.

Vind je het trouwens leuker met onbekende Nederlanders?

Petra.v.S.

Petra.v.S.

17-07-2013 om 15:33

Leuk, bedankt voor de tip

Ik kijk ook nog maar 2 jaar dus ik vind het ook heel leuk om de eerdere seizoenen nog te kijken.

Petra.v.S.

Petra.v.S.

17-07-2013 om 15:34

Leuker met onbekende nl inderdaad

Ik vind alle programma's leuker met onbekende nederlanders. Expeditie Robinson, Peking Express, Wie is de Mol. En iedereen die ik ken ook. Daarom snap ik ook niet dat ze het iedere keer toch weer met bekende nederlanders doen.

P

P

17-07-2013 om 17:32

Petra

Blijkbaar zijn de kijkcijfers beter Ik vond het ook leuker met onbekenden, maar het voordeel van bekenden is dat ik ze sneller leer kennen. Er zijn er altijd een paar die ik al wel ken namelijk

Maaike

Maaike

18-07-2013 om 00:14

Bekende en onbekende mensen...

Ik vind het allebei leuk.
Wat ik ook heel leuk vind, zijn de oude computers en laptops. En spannend: je kon met de mol chatten. Wat nieuwerwets
En zien wat toen nog niet was, en nu wel. Bijvoorbeeld de jokers. Ik las een keer een interview met Angela, dat zij dat had voorgesteld maar dat het pas werd ingevoerd toen zij al niet meer presenteerde.
Ik vind haar leuk presenteren, maar ook wel een beetje moederlijk: "Beste vrienden". En tegen de winnaar van de 1e serie, die al het gewonnen geld wilde opmaken: "Nou, niet alles toch?" En tegen een kandidaat die een tattoo ging zetten: "Denk er nog maar even over na terwijl we naar de tattoo salon lopen".

Ik merk dat ik nu met het mollenboekje veel beter oplet en ook een redelijk gefundeerde mening heb over de mol. Nu maar kijken of ik niet helemaal fout zit!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.