Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaaskopje

Kaaskopje

20-04-2018 om 15:32

Wetenschap: evolutie van de mens staat niet stil

Gewoon omdat ik dit interessant vind:

https://www.volkskrant.nl/wetenschap/deze-onderwatervissers-veranderen-door-evolutie-langzaam-in-aquamensen~a4594517/

Bennikki

Bennikki

20-04-2018 om 18:36

Die foto ook

Ik weet niet of die in je link stond, ik zag hem in de krant. Probeer maar eens zo over de zeebodem te lopen, het lukt je niet!
Ik had er alleen nooit bij stilgestaan dat er een theorie was die beweerde dat de evolutie van de mens was gestopt!

Kaaskopje

Kaaskopje

20-04-2018 om 18:51

Bennikki

Ik vroeg me altijd al wel af hoe het toch mogelijk was dat die vrouwen, meestal vrouwen dacht ik, zo'n uithoudingsvermogen hebben. Ik vind het altijd, nou ja.. die paar keer dat ik het op tv gezien heb, erg grappig als ze zich vrolijk maken om mensen die dat werk niet gewend zijn.

Bosbes

Bosbes

20-04-2018 om 23:45

zo raar

Zo raar die Volkskrant vanmorgen. Dacht iemand echt dat de diersoort mens ineens stil was gaan staan? Geloof ik gewoon niet.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-04-2018 om 08:49

Bosbes

Ik snap je verbazing, ik vermoed dat de verbazing vooral zit in de ontdekking zelf en niet in het gegeven. Want ze schudden direct de aanpassingen van anderen volken uit de mouw, dus het fenomeen was bekend.

Bosbes

Bosbes

21-04-2018 om 08:57

Nou...

Nou, dan zit de verbazing in de krantenkoppen-makers. Groot nieuws! De mens blijkt niet af!

Is dat nieuws?

"De mens blijkt niet af!"

Piet Vroon schreef er een eeuw geleden al een humoristisch werkje over: "Prutswerk!: veertig klachten aan de Schepper".

Kaaskopje

Kaaskopje

21-04-2018 om 20:16

Yvan en Bosbes

Wetenschappers wisten allang dat we nog niet klaar zijn .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.