Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-10-2017 om 15:57

Welke stad omg Veghel

Ik moet samen met mijn man volgende week zaterdag een dag in de buurt van Vorstenbosch doorbrengen. Zoon gaat daar iets doen, wij zijn daar niet bij en naar huis rijden is geen optie. Van 10.00 tot 16.00 uur is best lang.
Vehgel ligt in de buurt. Is daar wat te beleven? Beetje winkels kijken, stukje wandelen, een hema voor koffie?
Normaal in mijn eentje vermaak ik me met weinig, een museum of monumentale panden bekijken vind ik algauw leuk. Maar mijn man is niet zo cultuurminnend, dus zoek ik ander vermaak

Heeft iemand een idee? Hoeft niet perse Veghel te zijn, wij zijn daar verder helemaal niet bekend in de omgeving.

Marjoleine64

Marjoleine64

20-10-2017 om 16:56

Den Bosch of Eindhoven

Den Bosch of Eindhoven zijn beide niet ver van Veghel, en daar is in ieder geval genoeg te doen. Hangt er maar net vanaf wat je wilt doen, winkelen, museum, stadsbezoek...

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-10-2017 om 18:13

Tja

Volgens google ben ik dan algauw een half uur onderweg. En dat was dus niet de bedoeling

De keuze

Of een half uurtje rijden naar de leuke stad Den Bosch of je de hele dag doodvervelen in het oninteressante Veghel.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-10-2017 om 20:00

Oh echt

Is Veghel echt zo erg?

Naar huis is het 3kwartier rijden. Wij dachten ons daar wel te kunnen vermsken , maar misschien kunnen we dan maar beter naar huis gaan

Lusithania

Lusithania

20-10-2017 om 20:18

De Wit

Je kunt naar De Wit in Schijndel. Daar zit ook een van Cranenbroek, daar wil ik zelf nog naar toe. Of naar de Ikea in Eindhoven, die is daar waar de A50 In Eindhoven komt aan de Noordkant.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-10-2017 om 20:19

Veghel zelf

Is niet verkeerd, Uden ook niet en wat verder weg Boxtel en Schijndel ook niet.
Als je echt leuk wil winkelen dan wordt het toch wat verder rijden naar Den Bosch, Nijmegen of Eindhoven.
Wat is het toch voor die mensen daar... geen enkele fatsoenlijke stad op fietsafstand.

In Veghel

Is het winkelcentrum niet echt veel, de Markt wordt nu veranderd en ligt helemaal open.
Wel leuk is de Noordkade, wat kleine aparte winkeltjes, Pieperz ( snackbar, die al twee keer in de top drie heeft gestaan, met de beste frites ), verder een bioscoop en Siemei, een klein museum over de industrie in Veghel.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-10-2017 om 00:54

Heusden

Echt een mooi vestingsstadje!

drunense duinen

Daar ben je ook zo als je klaar bent met stadten

Triva

Triva

21-10-2017 om 10:20

tja

naar huis rijden is geen optie zeg je eerst en nu is het maar 3 kwartier. Waarom brengt de een zoon niet en haalt de ander zoon op. Ben je allebei 2 uur zoet op een dag maar hoef je je niet ruim 6 uur bezig te houden omdat je niet ook nog een half uur wil rijden.

Triva

Triva

21-10-2017 om 10:21

daarbij

Naar Veghel zit je ook meer dan 10 min in de auto, waarom niet 20 min langer voor Den Bosch?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-10-2017 om 10:47

Triva

Ik vind 45 minuten best lang. En daarbij willen we ook graag in de buurt blijven. Als er wordt gebeld dat we moeten komen halen is het vervelend als we dan nog zo'n tijd onderweg zijn.

Ik vraag gewoon om tips omdat ik die omgeving niet ken, meer niet.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-10-2017 om 10:51

Natuurgebied

Ze voorspellen mooi weer en ik zie dat daar een natuurgebied is, Bedafse Bergen..
Kent iemand dit? De moeite waard?

Triva

Triva

21-10-2017 om 10:53

kijk eens naar Uden, daar is ook een dierenpark.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-10-2017 om 11:01

Dat is een leuk idee

Samen naar de dierentuin. Dat ik daar niet zelf opkwam!
Goed idee

bossche broek

is ook een mooi natuurgebied, prima te combineren met de stad want je kunt er tussenin parkeren

rutiel

rutiel

23-10-2017 om 13:29

Bedafse bergen

Is inderdaad een mooi natuurgebied, zeker een aanrader. Je hebt een mooie natuurwandeling van ongeveer 6 km door de omgeving. Maar je kunt natuurlijk ook een beetje daar op het zand gaan zitten. Er is ook een leuk restaurantje in de buurt met een terras waar je prima in deze tijd nog kunt zitten met mooi weer (met dekentjes en zo).

Veel plezier in elk geval!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.