Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

17-01-2015 om 07:48

Welke sauna met hotel voor 2 dagen?

Mijn vriend wordt 50 en ik wil hem graag een sauna weekend kado doen. Hebben jullie tips voor een sauna die voor 2 dagen leuk is met een fijn hotel erbij?

Celine

Celine

17-01-2015 om 08:13

Sauna

Ik weer niet of er een hotel bij zit en hoe dat is, maar als sauna is Sauna Bussloo mijn favoriet. Heeft volgens mij ook prijzen gewonnen.

Antje

Antje

17-01-2015 om 16:36

bussloo

Sauna bussloo heeft een heel fijn hotel op eigen terrein. Hotel is bijna nog mooier dan de sauna. En je kunt binnendoor.

Thermea 2000 Valkenburg

Relaxed sfeer en goede kamers, badjas aanwezig en 'S ochtends in badjas ontbijten met uitzicht over Valkenheuls vallei. Dus meer dan alleen sauna.

Fiorucci

Fiorucci

18-01-2015 om 15:52

pas op

In Valkenburg is er weinig mogelijkheid om naakt van de sauna gebruik te maken.
Mijn tip: Spa Zuiver, midden in t Amsterdamse Bos.

sauna

Zuiver is altijd goed. Je bent ook zo in Amsterdam mocht je daar nog zin in hebben.

Fort Beemster is heel mooi. En redelijk nieuw. Lekker eten ook!

Ja, Bussloo

Ben daar onlangs een dag geweest. Heerlijk, een tweede dag was echt geen straf geweest! Neem aan dat het hotel ook goed is, zag er in ieder geval prima uit. Leuk inderdaad, die tunnel tussen saunacomplex en hotel.
Over Zuiver hoor ik ook goede verhalen, maar dat heb ik dus niet zelf ervaren.

Celine

Celine

19-01-2015 om 15:13

Bussloo en Zuiver

Ken ik allebei.

Als het logistiek niet uitmaakt zou ik eerder voor Bussloo kiezen. Volgens mij veel groter (ruimtelijker) en meer "extra's". Ben echt fan van Bussloo.

Maar beide geen straf en als je het met Amsterdam wilt combineren is Spa Zuiver natuurlijk handiger.

Charis

Charis

19-01-2015 om 15:40

Veluwse Bron

Ik ken zowel Bussloo als de Veluwse Bron en ik zou de laatste kiezen! Voor mij echt de fijnste sauna. Overnachting vlakbij in Bed & Breakfast.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.