Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Evanlyn

Evanlyn

25-04-2013 om 22:07

Welke oranjemeuk is leuk?

Ik zit op 30 april bij familie in het buitenland. Wat voor Oranjemeuk zal ik voor ze meenemen, zodat ze het feest toch een beetje meemaken? Het is een gezin met een heleboel tienerjongens.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Koolmees

Koolmees

25-04-2013 om 22:16

Euhm

Oranje haarverf. Van die grote brillen.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-04-2013 om 22:32

Vinden ze dat leuk?

Mijn dochters zouden zich geen raad mee weten met zo'n vriendelijk gebaar. Aan een kant moet je er wel leuk op reageren, want tante heeft haar best gedaan, maar dan ook nog gebruiken, dat gaat een stap te ver. Ze doen dat hier in Nederland ook niet.
Normaal reageer ik niet zo negatief op een dergelijke vraag, maar ik zou het denk ik eerder zoeken in oranje lekkers in plaats van andere meuk. En bij AH boodschappen doen voor wuppies voor de jongens.

+ Brunette +

+ Brunette +

25-04-2013 om 22:53

Huis versieren

In plaats van gekke petjes en brillen kun je ook oranje slingers en een Hollandse vlag meenemen. Een opblaaskroon? Makkelijk mee te nemen en als niemand hem op wil, kun je hem ergens neerzetten. Verder natuurlijk dingen als drop, stroopwafels en oranjebitter. Is er geen gekleurde hagelslag op de markt? Of andere gelegenheidsproducten?

Evanlyn

Evanlyn

25-04-2013 om 23:42

Versieren

heb ik ook aan gedacht, maar dat is weer een extra klus voor mijn schoonzus als het eraf moet, en die heeft het al zo druk. Wuppies lijken me idd goed, maar ik heb ze nog niet gezien bij de Appie. Ook oranje eten inderdaad, als het makkelijk mee te nemen is. Hagelslag, stroopwafels en zo zijn erg in trek bij de kinderen.

Hmm..toch al wat ideeën. Misschien ook zo'n mok van Blokker, lijkt me wel lachen.

Fiorucci

Fiorucci

26-04-2013 om 07:19

Wuppies

Een kroningswuppie krijg je als je voor 15 euro of meer boodschappen doet.

Hawaislingers

Van die hawaislingers in oranje? Die nemen niet zoveel plaats in in je koffer en zie je er toch oranje versiert uit. En van die krijtjes waarmee je je gezicht kan versieren. In rood wit blauw en oranje natuurlijk.
Hier ook familie in het buitenland en ik neem ook met regelmaat oranjezooi mee voor ze (ook grote jongens) ook erg geliefd als Ned. voetbalt in de internationale competitie
Heb ook al eens opvouwbare hoeden meegenomen (soort oranje cowboyhoed), oranje shirts, toeters,ratels dat soort dingen. De krijtjes neem ik met regelmaat weer opnieuw mee. Alles wordt bewaard en iedereen die langs durft te komen op een Nationale feestdag of als het Ned. elftal speelt wordt ingelijfd in het oranjelegioen.
Heel vaak sturen ze erna een foto van hoe ze de 'overwinning' hebben gevierd in hun uitdossing. Heb nog geweldige foto's van 2 (of 3 al?) jaar geleden toen het Ned. elftal het redde tot de finale waar ze al hossend de overwinning vierden van de kwartfinale.
Wuppies zou ik niet doen. Het moet wel ópvallen. Ned. in het buitenland zijn vaak zéér oranjegezind, veel meer nog dan wij
groeten albana

Annet

Annet

26-04-2013 om 08:08

Kroningsnummer van donald duck

Hoeden vind ik leuk. Verder: schminkstick waarmee je.in 1 keer een roodwitblauwe streep zet, mok met foto W&M.

Tikje begrotelijk

Hetr is helaas een tikje begrotelijk als het een gezin is met meerdere tienerjongens, maar voetbalshirts of wat daarop lijkt in het oranje doen het vaak goed. Bovendien handig als er weer eens een EK of WK is.

Groeten,

Temet

Evanlyn

Evanlyn

26-04-2013 om 21:28

En het is geworden..

Een mok en bord van Blokker met Beatrix, WA en Maxima (dat kunnen ze tenminste nog gebruiken, als ze het gruwelijk vinden valt het vanzelf wel kapot). Verder ook van Blokker een vlaggetjeslijn met Nederlandse en oranje vlaggetjes. Mijn zoon van 10 heeft me geadviseerd

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.