Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ilva

Ilva

14-02-2014 om 19:55

Welke film is dit?

Wij zijn op zoek naar de titel van een komische film waarin een man in een soort onderzeeer verkleint wordt. Terroristen vllen het lab binnen en iemand vlucht met de injectienaald. In een winkelcentrum wordt de man neergeschoten maar voor hij sterft spuit hij nog snel de injectienaald leeg in een voorbijganger. Via een communicatiekabel die in het oor van de man wordt geschoten kan hij praten met de man die in hem zit. Als hij dat doet op een toilet in een restaurant oid zegt een andere man tegen hem: Play with it but don't talk to it (of zoiets). Volgens mijn man speelt Harrison Ford erin mee maar als ik via Wikipedia zijn films bekijken zie ik het er (dacht ik) niet bijstaan. Dus misschien is het toch iemand anders. Harrison Ford zou dan in het lichaam zitten.

Wie kan ons helpen?

krin

krin

14-02-2014 om 19:59

Inner Space misschien,

Met Dennis Quaid?

krin

krin

14-02-2014 om 19:59

Hombre

Hombre

14-02-2014 om 20:33

Fantastic Voyage

Thema is overgenomen van het 'bloedserieuze' Fantastic Voyage uit '66 met Raquel Welch en Donald Pleasence.

Een van de favorieten van mijn 7-jarige...

Ilva

Ilva

14-02-2014 om 21:10

Inderdaad!

Innerspace met Dennis Quaid. Jullie zijn geweldig!

En Hombre, Fantastic Voyage kwam ik wel regelmatig tegen op mijn zoektocht over het internet. Maar die was het dus niet.

He, gelukkig, kan ik rustig slapen vanavond.

Hombre

Hombre

14-02-2014 om 21:16

Ilva

"Maar die was het dus niet."

Dat was al duidelijk, want zoals gezegd, daar zit geen greintje humor in.

Ja!

...die film ken ik ook nog, was super!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.