Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Merel

Merel

10-08-2013 om 21:20

Welke fiets had ik vroeger?

Ik ben aan het zoeken naar een afbeelding van de kinderfiets die ik vroeger had. Maar kan 'm niet vinden. Misschien weet iemand hier het. De fiets die ik had lijkt op een cruiser die nu zo hip is. Het moet ergens in 1975 zijn geweest. (Mijn dochter vind zo'n cruiser heel hip) terwijl ik hem toen best wel stom vond (wilde dezelfde fiets als mijn vriendinnetjes) enfin, hij lijkt dus op een cruiser,was groen met een wit zadel en had geen bagagedrager of rekje. Wel merk zou dat toen geweest zijn? Is er een site met plaatjes van vintage fietsen misschien?

Schwinn?

Is het misschien een Schwinn sting-ray? Toevallig zag ik vandaag een programma waar die in voorkwamen.
Helena

Merel

Merel

11-08-2013 om 00:39

Grappig!

Ja Helena, dat programma zag ik ook, vandaar dat ik er (weer) over dacht. Had het al eerder met dochter over die fiets gehad en nu ben ik dus eigenlijk benieuwd naar een plaatje. (ik heb dus geen foto van mijn fiets van toen, jammer genoeg) Schwinn is volgens mij een amerikaans merk, dat verkochten ze volgens mij niet eens in Nederland in de jaren '70.

Jammer

Dacht dat ik je kon helpen.
Maar je had niet verklapt dat je niet in Amerika woonde

Merel

Merel

11-08-2013 om 19:34

Dat is een chopper

Nee dat is 'm niet, die had lijkt op een cruiser van tegenwoordig: zo eentje: http://retrorenovation.com/2009/06/11/retro-bicycles-from-raleigh/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.