Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Filia

Filia

04-05-2017 om 07:35

Welk moederdagcadeautje?

Ik vind het lastig om voor mijn moeder van 74 een moederdagcadeautje te bedenken. Het moet iets kleins zijn, een aardigheidje. Vorig jaar gaf ik een paar leuke potjes met verschillende kruiden erin. Jaar ervoor weet ik niet meer, een fijne crème die ze graag wilde hebben geloof ik.
Ik wil het haar niet vragen, dat doe ik nog wel eens voor haar verjaardag, wanneer ze een "echt" cadeau krijgt. Ik wil gewoon een leuke of lieve attentie, maar ik ben inspiratieloos.
Ze doet veel op de pc, maar heeft daar alles voor. Voor een andere hobby heeft ze ook al alles. Ik zoek een aardigheidje, liefst iets wat op gaat want ze heeft al zoveel spullen...
Wat doen jullie?

Bon?

Wij doen niet aan moederdagcadeautjes (en vaderdag) dus dit probleem hebben wij gelukkig niet. Maar is een bon voor het theater niet een idee? Of een goede fles wijn als ze daar van houdt?

Molleke

Molleke

04-05-2017 om 08:45

Een

Bos bloemen, mooie (buiten) plant, chocolaatjes of iets anders waar ze van houdt? Lekkere bodylotion of een ander verzorgingsproduct. Drinkt ze thee of koffie? Ook daar zijn wel leuke pakketjes van te krijgen.

Kaplablokje

Kaplablokje

04-05-2017 om 08:51

Dingen die opgaan

iets lekkers? Taart, selectie thee, chocola? Bloemen, plantje? Samen naar een tentoonstelling? Samen ergens lunchen of uit eten? Tijdschriften?

Kaplablokje

Kaplablokje

04-05-2017 om 08:53

Mollekes reactie

stond er nog niet toen ik ging reageren, maar we zijn het redelijk eens. Wij doen ook niet aan moederdagcadeautjes, maar als ik iets voor mijn moeder zou doen, dan zou ik zo iets doen. Niet iets lekkers, trouwens, dat is niet zo aan haar besteed. Maar wel samen iets doen, of fijne tijdschriften of een mooie plant.

Filia

Filia

04-05-2017 om 09:03

Ah!

Iets voor in haar tuin, dat is een goed idee! Ze tuiniert graag, heeft natuurlijk wel alle materiaal, maar voor een leuk extra plantje is misschien nog wel plek.
Dank

Bobbie

Bobbie

04-05-2017 om 10:15

van alles

van luchtjes tot haar favoriete bloem tot een avondje mee uit en ook een keer een nagemaakte miniversie van de taart die ze had op haar bruiloft. Hebben we met zn allen meteen opgegeten. Ook ooit een fijne herinneringenpot gemaakt waaruit ze nog bijna dagelijks briefjes haalt.

Vesta

Vesta

04-05-2017 om 14:41

koken

haar lievelings eten voor haar koken en extra feestelijk serveren.

zebra

zebra

04-05-2017 om 16:42

haar mee uit nemen

voor een leuk uitstapje, high tea of lunch? Wij gaan sinds een paar jaar brunchen samen met mijn zus, haar kinderen (zijn de deur al uit) en onze ouders. Is tevens voor onszelf ook leuk, hoeven we ook niet te koken

Paddington

Paddington

05-05-2017 om 08:35

een mooie foto?

Dit jaar

Ben ik er. Roeg bij want ik dacht dat t zondag de 9e was..en dus moederdag hahah. Ik heb bij de aldi die mooie fuchsias op stam gekocht. Mijn moeder krijgt nooit een groot kado,doen we eigenlijk niet aan. Ook niet bij verjaardagen.
Bij mn schoonmoeder is dat vaak wel helaas. Daar owrdt dan door een zus en verzoek gedaan voor een gezamelijke bijdrage voor...tuinstoelen met kussens of zo. Meestal iets wat vervangen moet worden.niet echt een leuk kado.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

06-05-2017 om 14:45

Fotoboekje

Met leuke momenten uit het afgelopen jaar. Of juist van vroeger, toen je zelf kind was.
Je kunt ook een beker met een foto(collage) maken, of een kalender met foto's.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.