Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

welk liedje is dit? (nationale nederlanden)

De reclame van Nationale Nederlanden, waarbij een knul in het huis ronddanst, heeft een heerlijk liedje.


https://www.youtube.com/watch?v=EMzc_Jd5gnc. Maar ik heb geen idee waar ik het liedje kan vinden zónder de reclame...

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Vera*

Vera*

05-09-2014 om 21:31

Sam means

Yeah Yeah

jons

jons

05-09-2014 om 23:47 Topicstarter

dank je wel, Vera!

Dat is hem dus!

Leuk!

Tink

Tink

11-09-2014 om 09:47

Jons

Leuk liedje he, ik word er ook altijd vrolijk van
Wat ik meestal doe is proberen een zinnetje uit de tekst te onthouden en daarop googelen, eventueel in combinatie met het woord lyrics. Meestal heb je dan titel en artiest zo gevonden en vaak zit er dan tussen de resultaten ook al een link naar Youtube.

ondertussen

..is mijn eerste reactie bij die reclame: hoezo kan zo'n jong broekie (alleenstaand ook nog, kennelijk) zich zo'n ruim en sjiek huis veroorloven?

Een wat Randstedelijke reactie misschien, met de lagere huizenprijzen in andere delen van het land ligt het daar misschien anders. Oost-Groningen, Zuid-Limburg, melden jullie je eens: een ruim huis met de zo geliefde 19e-eeuwse details, is dat bij jullie haalbaar voor de gemiddelde alleenstaande (eind)twintiger?

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.