Off-topic discussies
Pennetje
26-07-2014 om 15:44
Welk kinderprogramma was dit?
Dochter (16) en ik hadden het over kinderprogramma's uit haar jonge jaren. De meeste programma's die ze noemde kende ik nog wel. Maar eentje niet. Ze moet volgens haarzelf een kleuter zijn geweest toen het op tv was, dus zo'n 11,12 jaar geleden. Er speelden mensen in die verkleed waren als hamster, muis en schildpad en die zaten in levensgrote kooien. Het was niet Bobo. Iemand een idee?
pooh bear
26-07-2014 om 16:10
Wizzy en Woppy
Mijn dochter keek het ook. Ze zaten in een dierenwinkel. En praate heel raar er zat ook een papegaai bij.
Piano
26-07-2014 om 16:28
Wat grappig
Wij hadden het gisteren ook over kinderprogramma's van vroeger, met kinderen van 13 en 15. We hebben zo gelachen, veel introliedjes gezongen ook, zelfs ik wist nog hele teksten. Wizzy en Woppy was nog niet voorbij gekomen..
Pennetje
26-07-2014 om 16:45
Jaaaaaaa
Dochter is blij
Ze zoekt meteen filmpjes op YouTube. Ik had het zelf een beetje verdrongen...
Katniss
26-07-2014 om 17:10
Vreselijk
Zit ik nu weer te neuriën (klinkt als) 'Wizzy Wizzy, Woppy Woppy, Tanga Tanga, Kassa'.
Wat voor taal spraken die lui eigenlijk?
Katniss
26-07-2014 om 17:12
Piano
Grappig is dat, om met je kinderen Youtubefilmpjes te kijken uit 'onze' jeugd (Wizzy Woppy, is van toen oudste jong was, dus recenter). Zo hebben we ook regelmatig oude commercials bekeken, die zijn zo oubollig vergeleken met de huidige reclamefilmpjes.
Thursday Next
26-07-2014 om 19:09
en bedankt he,
nou zit ik ook met dat liedje in mijn hoofd!
Waarom kijk ik hier nou...
Barvaux
26-07-2014 om 19:44
ojee
Ik ook.... vreselijk liedje en inderdaad taalgebruik. Was dat ook niet van studio 100?
Inanna
30-07-2014 om 21:35
ja daar is ie
Ik had het ook verdrongen, maar daar was het meteen weer. Zoon had ook nog een studio 100 CD, was ook altijd genieten... Volgens mij stond dat liedje er ook nog op als bonustrack ofzo.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.