Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Welk kinderprogramma was dit?

Dochter (16) en ik hadden het over kinderprogramma's uit haar jonge jaren. De meeste programma's die ze noemde kende ik nog wel. Maar eentje niet. Ze moet volgens haarzelf een kleuter zijn geweest toen het op tv was, dus zo'n 11,12 jaar geleden. Er speelden mensen in die verkleed waren als hamster, muis en schildpad en die zaten in levensgrote kooien. Het was niet Bobo. Iemand een idee?

pooh bear

pooh bear

26-07-2014 om 16:10

Wizzy en Woppy

Mijn dochter keek het ook. Ze zaten in een dierenwinkel. En praate heel raar er zat ook een papegaai bij.

Wat grappig

Wij hadden het gisteren ook over kinderprogramma's van vroeger, met kinderen van 13 en 15. We hebben zo gelachen, veel introliedjes gezongen ook, zelfs ik wist nog hele teksten. Wizzy en Woppy was nog niet voorbij gekomen..

Pennetje

Pennetje

26-07-2014 om 16:45 Topicstarter

Jaaaaaaa

Dochter is blij
Ze zoekt meteen filmpjes op YouTube. Ik had het zelf een beetje verdrongen...

ja idd

wizzy en woppy, bloedirritant maar de kinderen vonden t leuk

Katniss

Katniss

26-07-2014 om 17:10

Vreselijk

Zit ik nu weer te neuriën (klinkt als) 'Wizzy Wizzy, Woppy Woppy, Tanga Tanga, Kassa'.
Wat voor taal spraken die lui eigenlijk?

Katniss

Katniss

26-07-2014 om 17:12

Piano

Grappig is dat, om met je kinderen Youtubefilmpjes te kijken uit 'onze' jeugd (Wizzy Woppy, is van toen oudste jong was, dus recenter). Zo hebben we ook regelmatig oude commercials bekeken, die zijn zo oubollig vergeleken met de huidige reclamefilmpjes.

Thursday Next

Thursday Next

26-07-2014 om 19:09

en bedankt he,

nou zit ik ook met dat liedje in mijn hoofd!
Waarom kijk ik hier nou...

Barvaux

Barvaux

26-07-2014 om 19:44

ojee

Ik ook.... vreselijk liedje en inderdaad taalgebruik. Was dat ook niet van studio 100?

Ach ja dat liedje

Wizzy Wizzy, Woppy Woppy, Dongo Dongo, Khasa Khasa....
Pffff, vreselijk irritant, maar mijn kinderen vonden het ook super ja.


http://www.youtube.com/watch?v=RqRGOJsoTMk

Inanna

Inanna

30-07-2014 om 21:35

ja daar is ie

Ik had het ook verdrongen, maar daar was het meteen weer. Zoon had ook nog een studio 100 CD, was ook altijd genieten... Volgens mij stond dat liedje er ook nog op als bonustrack ofzo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.