Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Triva

Triva

20-10-2016 om 16:08

Welk kasteel fotografeerde ik in Oostenrijk net ten noorden van de Karawankentunnel?

Wie helpt mij? Vorig jaar reden we van Slovenië naar Oostenrijk via de Karawankentunnel over de A11 en de A10. Mijn zoon heeft na de tunnel, dus in Oostenrijk, een foto gemaakt onderweg van een kasteel in geel/bruintinten met kantelen, een hoge toren en blijkbaar een terras want we zien ook parasols. Vermoedelijk aan de rechterkant/oostkant van de weg maar daar zijn we niet zeker van. We stonden om 13:38 nog voor de tunnel en de foto is gemaakt om 14:02 (afstand/tijd). Heeft iemand enig idee over welk kasteel ik het heb?

Vogel

Vogel

20-10-2016 om 16:17

Googlemaps?

Daar zou ik als eerste zoeken als ik me zoiets afvroeg.

Triva

Triva

20-10-2016 om 16:23

klopt

Dat heb ik ook al een beetje gedaan tot ik op het idee kwam het hier te vragen Misschien is er iemand die het zo weet?

Triva

Triva

20-10-2016 om 16:57

andere toer

Heb jongste een muntje van 50 cent voorgehouden en hij is gaan zoeken en jawel zo fijn dat ze voor een laag bedrag nog om te kopen zijn. Burg Landskron. Het duurde overigens wel bijna een half uur maar tis herfstvakantie!

Lente

Lente

20-10-2016 om 17:13

Uitbuiting

Hij verdient 1 euro per uur. Ik zou er nog een ijsje bij doen.

Triva

Triva

20-10-2016 om 17:19

haha

Nou hij is meteen doorgegaan naar de supermarkt voor 4,44 per uur, koopt hij daar maar een ijsje voor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.