Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-03-2019 om 13:13
Bijna hilarisch maar mijn zoon en ik komen er niet meer uit:
Zoon mocht schoenen kopen op mijn kosten en zou dat eerst alleen doen en daarom had ik hem een voorschot gegeven van 150 euro. Het was de bedoeling dat hij het verschil zou terugbetalen.
Opeens konden we toch samen dus ging ik mee.
Vervolgens zagen we dat we daar met VVV bonnen konden betalen.
Mijn zoon had 30 euro VVV bonnen en ik 10 euro en die brachten we in om die maar kwijt te zijn. Die 30 euro moet dus ook weer terug naar zoon want ik zou de schoenen betalen.
Uiteindelijk was de prijs van de schoenen 80 euro
Met VVVbonnen dus 40 euro
Mijn zoon heeft dus 40 euro gepind.
We zijn nu het spoor bijster, wat moet hij mij terugbetalen?
01-04-2019 om 15:02
jee 2
Na nog een keer gelezen te hebben is het kwartje gevallen. Ik ging in mijn gedachte uit van zoon moet die bonnen nog van moeder krijgen in geld maar zoon heeft de bonnen natuurlijk niet aan moeder gegeven.
01-04-2019 om 17:01
Oh Senck
Zoon wordt in jouw berekening dubbel gepakt. Hij brengt zelf 30 euro in dus hoeft ook 30 euro minder terug te betalen? Arme jongen
skik
01-04-2019 om 19:28
Skik
nee, hij werd door mij net gematst. Van mij hoefde hij nog maar 50 euro aan moeder terug te betalen, terwijl het er 80 moesten zijn.
02-04-2019 om 21:59
Jaaaaa Senk
Dat kam niet hoor, ons die breinbreker laten oplossen en je zoon dan matsen?
skik
02-04-2019 om 23:40
skik
Ik begrijp niet echt wat je bedoelt met je zin. Wie is wij? Er is geen "je zoon", ik ben niet de TS.
We zullen het er maar op houden dat het opgelost is
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.