Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-01-2025 om 22:35
Mijn zoon heeft als kind (4jaar) weleens "vuilnisbeltje" gespeelt, hij had alle beddengoed op de grond gegooid, kleding uit de kast gehaald en speelgoed erop gestapeld. Hij zei dat ie vuilnisbeltje speelde. Wat heeft jouw kind weleens uitgespookt?
03-01-2025 om 10:13
Mijn zoon had een hele tijd last van een oortje en verkoudheid. Op een bepaald moment moest hij heel hard niezen en was ik er net op tijd met een zakdoek bij. Daarna voelde ik iets in de zakdoek; dit bleek een stuk schuimrubber. Daarna bekende hij dat hij een stukje van zijn hoofdkussen in zijn neus had gepropt en het er niet meer uit kon krijgen.... Haha en dat zat dus nu in de zakdoek.
Al snel was het verkoudheidsgevoel en het oortje over...
03-01-2025 om 14:18
Ik had de jongste uit het babybadje gehaald (dat stond op de vloer in de badkamer) en daarna ging ik hem aankleden bij de commode, het was ineens erg stil in de badkamer, toen had de oudste (toen 3) een voor een allemaal kledingstukken uit de wasmand gehaald en die in het badje gedaan...."ik ga jou lekker plagen was het antwoord".
Wasmachine staat hier trouwens beneden en de badkamer was boven, dus kon ik ook nog die drijfnatte was uitwringen en toen maar in het geleegde babybadje naar de wasmachine gebracht. Hier werd ik niet vrolijk van 😏
03-01-2025 om 16:21
Mijn zoon heeft vroeger een keertje op de lichtknoppen in een eetzaal bij Van der Valk gedrukt.
Iedereen zat in het donker
03-01-2025 om 21:56
Jo76 schreef op 03-01-2025 om 16:21:
Mijn zoon heeft vroeger een keertje op de lichtknoppen in een eetzaal bij Van der Valk gedrukt.
Iedereen zat in het donker
Die vind ik leuk, tenminste, als hij klein was.
05-01-2025 om 00:01
Ooh ik heb er ook een paar
Ikzelf toen ik 7 jaar was dacht ik dat het een goed idee was om mijn slaapkamer raam schoon te maken met sudocreme (ouders vonden het niet zo tof)
Mijn oudste dochter was 1,5 jaar toen ze tijdens haar middag slaapje de pamper zelf af had gekregen en met de pamper had lopen spelen in haar ledikantje zat alleen wel verse ontlasting in haar pamer dus deze moeder was daar niet zo blij mee
Oudste vond het ook leuk om behang van haar slaapkamer muur af te trekken toen was ze 3 jaar
De jongste vond het grappig sinds ze los kon lopen als ze in badje moest die dan op de grond stond ipv op het standaard om dan met kleren en al in bad te gaan zitten
Jonste vond het ook altijd erg leuk om het eten uit te pruttelen als haar grote zus haar keer warm eten mocht doen grote zus zat er altijd toen onder