Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Modemuts

Modemuts

13-12-2014 om 17:09

Wat trek ik aan?

Wie helpt deze modemuts op weg? Ik moet dit jaar voor mijn werk naar een kerstdiner. Ik heb een mooie lange zwarte broek en een mooie blouse erboven. So far, so good. Ik voel me er prettig in. Normaal gesproken heb ik zwarte laarsjes aan, maar voor deze gelegenheid heb ik open schoentjes met een hakje gekocht. Heten die dingen pumps? Maar goed, wat doe ik aan in die pumps? Blote voeten wil ik niet en staat echt niet. Maar wat wel? Pantykousjes? En in welke kleur dan? Broek en schoenen zijn zwart. Huidkleurig, zilver met glitter, effen zwart??? Ik heb echt geen idee. Wie geeft mij advies?

Kaaskopje

Kaaskopje

13-12-2014 om 19:10

Ik denk...

huidkleurige pantysokjes. Als je een panty onder een rok of jurk had moeten dragen had ik een panty met een werkje of glittertje wel leuk gevonden, maar onder een broek zie ik toch dat rustige pantysokje voor me.

bibi63

bibi63

13-12-2014 om 19:22

Als het maar niet huidkleurig is, argh...

Pantysokjes zijn de bestie opte. Maar dan wel zwart! Of evt met glittertje oid.
Bibi

Moni

Moni

13-12-2014 om 19:36

geen pantysokjes

Als je zit, komt je broek hoger uit en zie je de rand van het pantysokje zitten.
Pantykousje dus.
Ik zou gaan voor zwart, zeer doorzichtig oftewel weinig denier. Glittertje kan, hoeft niet.
Zilver kan ook als dat bij je blouse past.

Mikke

Mikke

13-12-2014 om 19:54

Kousjes

Inderdaad: pantykousjes. En dan in de kleur die je leuk vindt! Huidskleur (brrr) zou ik ver bij uit de buurt blijven, maar al het andere kan. Ik denk dat ik voor heel dun zwart of eventueel glanzend dun zwart zou gaan. Dun lijkt me wel een must in pumps, je moet wel iets van je voeten kunnen zien. De schoenen hebben wel dichte neuzen, toch?

marie

marie

13-12-2014 om 20:17

tot de knie

Zwarte panty kniekousen

Ely

Ely

13-12-2014 om 20:24

Zwarte panty kousjes met een glittertje

Eigenlijk houd ik niet van pumps met kousjes, alleen met blote voet vind ik het echt mooi. Maar dat is nu wat fris . Dus dan een dun pantykousje, zwart met glittertje met de kerst een mooi alternatief. Absoluut geen huidskleur want dat geeft een heel raar effect als er een rimpeling in komt lijkt het net of je brandwonden oid op je voet hebt. Collega van mij droeg huidskleurige kousjes in pumps en t zag er echt raar uit.

Katniss

Katniss

13-12-2014 om 20:48

Peeptoes

Ik hoop niet dat je met open schoentjes peeptoes bedoelt. Daar kun je echt geen kousen in dragen, dat is geen gezicht.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-12-2014 om 23:35

ja pantykousjes

Uiteraard

Kaaskopje

Kaaskopje

13-12-2014 om 23:53

haha

Wordt mijn huidkleurig even neergesabeld! Ik heb net wat plaatjes bekeken en een dunne zwarte pantykous is toch ook mooi. Al dan niet met een dingetje erin.

Open schoen.

Open hak of open teen? Bij open teen in ieder geval naadloze kniekousen, anders zie je die lelijke stiknaad zitten, bovenop je tenen, brrr.

Modemuts

Modemuts

14-12-2014 om 21:18

Bedankt

Bedankt voor jullie advies. Ik ga op zoek naar zwarte pantykousjes met weinig denier en evt. een klein zilveren draadje erin.
Neus van de schoen is dicht overigens!

Juno

Juno

14-12-2014 om 22:14

Slingback

Open hiel, dichte neus, bandje langs hiel. Slingback. Prima keus!

amk

amk

15-12-2014 om 09:52

en check

ook even of je de bovenband van de kous niet door je broek heen ziet. (gebeurt nog wel eens), dan zul je over moeten naar of blote voeten of een panty.

Kaaskopje

Kaaskopje

15-12-2014 om 11:38

Door een zwarte broek?

Dat zal toch wel meevallen?

amk

amk

15-12-2014 om 11:53

kaaskopje,

de kleur van de broek maakt niet uit, soms plakt de stof aan het kousje en dan zie je die zitten. Vooral bij wat strakkere broeken is dat het geval.

creabea

creabea

16-12-2014 om 13:16

kijkt iemand ernaar, denk je?

zolang het iets onopvallends is (zwart, huidskleurig of iets ertussen) zal het waarschijnlijk worst wezen wat je aantrekt. Anders iets in een kleur die ook terugkomt in je bloes wellicht?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.