Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Hulpsint

Hulpsint

25-11-2013 om 09:41

Wat neem ik mee voor gezin?

Wij gaan volgende week bij vrienden eten. Dat doen we al jaren in sinttijd. Ene jaar bij ons, andere jaar daar. Voorheen kwam Sint ook altijd een een cadeautje brengen, maar nu is dat over. Jongste kind is 11.
Ik wil alleen niet met lege handen aan komen en toch een cadeautje mee nemen. KAn voor ieder lid van het vriendengezin, maar kan ook iets voor hen samen. Maar ik heb geen idee wat? Iemand nog een goede suggestie?
Ik heb 2 jaar geleden een bon gegeven voor bezoek aan een kerstmarkt, inclusief vervoer. Maar wat nu?

Bianca

Bianca

25-11-2013 om 10:48

Dat hangt er natuurlijk vanaf

Wij hebben ooit bij zoiets een leuke scheurkalender voor het komende jaar meegebracht. Vonden ze erg leuk.

En ook een keer een leuk bordspel voor het hele gezin. Maar wij weten dat die mensen dat leuk vinden want we spelen daar met zijn allen ook vaak spellen.

bioscoopbonnen

Misschien bioscoopbonnen? En dan in kleine coupures, dan kunnen ze zelf beslissen of ze met zijn allen gaan of in verschillende groepjes.

Groeten,

Temet

Hmm

Toegangskaartjes (theater, bioscoop, ijsbaan, zwemparadijs)
Beleving (excursie met boswachter, workshop bonbonsmaken)
Gezelschapsspel , serie op DVD , (tijdschrift)abonnement
Iets praktisch dat ze kunnen gebruiken (broodrooster, huishoudtrapje)

Tegoedbon

voor een uurtje bowlen + een paar consumpties.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.