Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

dc

dc

09-06-2016 om 21:09

Wat is toestemming, nav Brock Turner

Wil dit even met jullie delen, echt geweldige video!
https://www.facebook.com/thisisinsider/videos/1486796681627725/

briljant

Hij is briljant!

Als ik leerkracht Engels op een VO was zou ik deze in de klas vertonen: 2 vliegen in een klap.

Groeten,

Temet

Super!

Ik stuur hem door naar mijn puber

Egel

Egel

10-06-2016 om 13:22

ja, geweldig

Deze had ik een aantal weken geleden gezien via facebook, prachtig ja.
Maar ik ben wel op het idee gebracht om hem even te laten zien aan mijn kinderen, dat ga ik vanavond maar eens doen, bedankt!

heel goed

Ik verspreid hem ook verder

dc

dc

13-06-2016 om 19:00

leeftijd

En wat is nou een goede leeftijd om aan zoiets te beginnen? Mijn oudste is 10 en het lijkt me nog een beetje jong. Wat denken jullie? Heeft het al zin?

Te laat dc

Het begint natuurlijk met beurtnemen wat kinderen al op jongeren leeftijd hopelijk leren. Juist 10 jaar kunnen ze veel belangstelling hebben voor informatie over sexuele opvoeding die net nog even buiten hun bereik ligt. Dat merk je vanzelf. Als ze 'eeuw' zeggen zodra je deze plaat opzet dan zijn ze er nog niet aan toe of vinden dat jij daar niet bijhoort.
als je ze de link toestuurt en je hoort ze achter de deur lachen dan zijn ze er mee bezig en er dus aan toe.
En als ze het niet snappen komen ze het hopelijk wel vragen of ze sturen het door naar vriendjes die er hun eigen uitleg aan geven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.