Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lana24

Lana24

21-06-2016 om 19:46

Wat is nou een leuke serie in deze vreselijke voetbalmaand?

Ik keek net even in de gids of er nog iets leuks op tv is vanavond. Weer helemaal niks. Voetbal, voetbal en een detective.
Nu ben ik tijdelijk alleen en heb helemaal geen zin in detectives of in spannende dingen.

Hebben jullie suggesties voor iets op Netflix of zo wat leuk is? Iets wat niet langer dan een half uur/driekwartier duurt en gewoon lekker ontspannend is?


Tine Winkel

Tine Winkel

21-06-2016 om 19:51

how I met your mother

maar die heb je misschien al gezien. 't zijn maar 9 seizoenen, totaal ca. 200 afleveringen van 20 minuten. Super ontspannend!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-06-2016 om 19:56

Mijn nieuwe favoriet OITNB

Orange is the new black dus.

Volgens mij alleen maar via Netflix te zien.

Pimpelpaars

Pimpelpaars

21-06-2016 om 20:00

Hier

Wij vonden die van dat warenhuis leuk. En midwives.

Pimpelpaars

Pimpelpaars

21-06-2016 om 20:02

THE paradise

Zo heet die serie van het warenhuis

vlinder72

vlinder72

21-06-2016 om 20:05

Grace en frankie

Ik vond grace en frankie ook leuk. Volgens mij een half uur per aflevering.

Inaya

Inaya

21-06-2016 om 20:54

once

Once upon a time, als je van magie houdt.

Theeleut

Theeleut

21-06-2016 om 21:09

Modern Family

Heerlijke comedy!

Bennikki

Bennikki

21-06-2016 om 23:10

Inderdaad:

Modern Family
How I met your mother- mijn favoriet
Unbreakable
Orphan Black
I, zombie

Geen getoeter

Ook al is het geen 45- minuten durende aflevering, toch heb ik gisteren genoten van de Beatrix Potter film met Renee Zellweger. Wat een tegenhanger van een wedstrijd. Als er vaker van dit genre films uitgezonden wordt, mag het van mij nog een maand voetballen op de tv.

Op een gegeven moment toch even een toeter in de straat. Denkend aan het getoeter van een paar jaar geleden , ben ik ergens blij dat Nederland niet geplaatst is

Puck

Puck

22-06-2016 om 09:52

helemaal geen t.v. kijken

Ik kijk al weinig t.v. en de programma's die ik kijk lijken redelijk verbannen door het voetbal. Ik kruip lekker op de bank met een boek.

Print

Print

22-06-2016 om 18:19

nou

Ik zat net in het andere voetbaldraadje: North and South, de miniserie wordt weer herhaald. Benieuwd of ik daar als volwassene anders naar kijk dan toen!

Marie

Marie

22-06-2016 om 23:05

Lilles bij ONS

Zag hier vanavond reclame van voorbij komen. Ben gek op Engelse kostuumdrama's

http://www.kijkbijons.nl/programmas/detail?id=x6xYychPWGVgfH4lsTJk4kGIZnSpzPHuarU87OsdWGk=

Kijk ook geregeld James Herriot, heerlijk.

gisteravond was er geen voetbal

Heb naar Wedding Day gekeken. Mooie serie van de VPRO.

Dit keer aflevering China, gefilmd in het laatste echt communistische (?) dorp van het land. Groepshuwelijk, allemaal op 1 oktober. Niet zozeer een jawoord aan elkaar, maar toewijding aan de samenleving en aan de familie.

Beertje37

Beertje37

24-06-2016 om 11:27

Nieuwsuur gemist

Gisteren begon nieuwsuur opeens wel weer om 22:00. Speciaal wakker gebleven en toen ik de tv aanzette was het dus al afgelopen...

GS

GS

24-06-2016 om 13:19

Bromvlieg

Toewijding aan de schoonfamilie! Ik vond t zo sneu voor de ouders van het bruidje ...
Verder kijk ik (oude) series of gemiste afleveringen op you tube, npo of rtlxl.

Tango

Tango

05-07-2016 om 10:18

North & South

Waar wordt die herhaald? Dat vond ik zo'n geweldige serie destijds! Als het op Netflix is dan zal dat het eerste zijn dat ik ga kijken. We hebben namelijk net Netflix. Nog geen idee hoe het werkt, maar dat weet dochter wel

Print

Print

05-07-2016 om 10:52

net5 vanaf donderdag 14 juli als ik goed heb gekeken.

Half a twin

Half a twin

05-07-2016 om 11:27

net 5 inderdaad vanaf 14 juli

Gisteren voor de tigste keer pretty women gekeken. In de gids stond dat de film van 20.30 tot 23.00 zou duren dat leek me redelijk lang in vergelijking met de vorige keren dat ik hem keek. Dit was volgens mij de bioscoopversie (die ik nooit heb gezien) er zaten stukjes in die ik nog nooit gezien had. Dat Richard Gere die ladder opklimt om zijn prinses te redden was nu veel logischer in het verhaal.

mirreke

mirreke

05-07-2016 om 13:16

Geen idee of het ook op Netflix nederland te vinden is, maar

Outlander...

mirreke

mirreke

05-07-2016 om 13:23

ja, ook op Netflix NL

Outlander dus.

Gaat over een jonge Engelse vrouw die in WOII als zuster in het Engelse leger zat. Na de oorlog, waarin zij en haar man elkaar in 5 jaar slechts tien dagen hebben gezien, gaan ze op een tweede huwelijksreis naar de Schotse Hooglanden. Daar bezoeken ze o.a. een kring 'standing stones'. Als zij daar een paar dagen later in haar eentje naar terugkeert loopt ze er tussendoor en eindigt in 1743.

Wat mij erg aansprak was de historische context. Spannend en romantisch (normaal niet zo mijn ding, maar ja, die historische context he... )

mirreke

mirreke

05-07-2016 om 13:28

En ook:

al eerder aanbevolen hier: Orphan Black: goed gespeeld, spannend en goed verhaal, goede actrice die wel iets van vier, vijf verschillende rollen voor haar rekening neemt!

Richard op de ladder

Ah joh, dat maakt toch geen klap uit of die scene een logisch element in het verhaal is. Als Net 5 de film weer eens uitzendt dan probeer ik het slot altijd even mee te pikken. En iedere keer dat Richard die ladder opklimt en dan met die hartveroverende glimlach naar boven kijkt,verlies ik me zelf even in de fantasie dat IK daar bovenaan sta.

Paasei

Paasei

05-07-2016 om 19:13

Na Game of Thrones

GoT is weer afgelopen voor dit seizoen... jammer want dat was net zo'n serie waar man en ik samen graag naar keken. Historische achtergrond, met een flinke scheut romantiek voor mij en een portie knok/aktie voor hem.
Waar kijken we nu naar, als het slecht weer is en we niet buiten zitten? We hebben HBO en Videoland. Al gezocht naar 'GoT-alternatieven' maar dan moet je bij het begin kunnen beginnen en meestal staat seizoen 1 niet meer in de lijst..

Kaaskopje

Kaaskopje

06-07-2016 om 10:41

Ziggo

Ziggo heeft sinds vorige week BBC First in het pakket. Als je van detectives e.d. houdt een hele leuke aanvulling. Zonder reclame.

Stenna

Stenna

06-07-2016 om 20:59

geen t.v.

Game of Thrones kun je real life kijken: BBC news over situatie UK nu.

North and South!! die wil ik echt graag weer zien, heb er zo'n vage maar goede herinnering aan. Probleempje: ik heb geen t.v. meer. Kijk alleen nog tablet: naar gemiste uitzendingen en nexflix. Heerlijk. Ook tijdens voetbal inhalen wat ik in de afgelopen maanden allemaal niet gezien heb aan interessants. Journaal en DWDD kijken wanneer het mij uitkomt.

Ad Hombre

Ad Hombre

09-07-2016 om 07:22

Boeketromanseries

OK, op basis van deze thread heb ik maar eens iets gedownload: Outlander. Time travel!

Maar wat is dat een vreselijke boeketreeks serie! Ben ik de enige hier die dat zo ziet of is dat toch weer een man-vrouw ding? De hoofdpersoon moet constant opgehemeld worden. Die emo-romantiek. Vreselijk gewoon.

Geschreven door een vrouw voor vrouwen blijkbaar. Geen alternatief voor voetballen blijkbaar.

Magalí

Magalí

09-07-2016 om 08:05

Denk dat je de enige bent...Is geen man-vrouwding. Mijn man en mijn vader vinden die serie fantastisch! De boeketreeks kan nog niet in de schaduw staan van Outlander!

Fiorucci

Fiorucci

09-07-2016 om 08:44

Ad Hombre

Eens, kan mij ook niet boeien.

Blue

Blue

09-07-2016 om 14:27

Netflix

Suits en House of Cards! En meer historie: The Tudors, Downton Abbey, Reign.

mirreke

mirreke

09-07-2016 om 14:49

House of Cards...
Narcos

Vikings mannelijk genoeg voor je? weet alleen niet hoe je dat in NL kunt kijken...

Z-nation: parodie (zeker in het begin) op the walking dead. Ontwikkelt zich echter zodanig dat ik toch wel benieuwd ben naar het vervolg.

Ook historisch: The Last Kingdom... speelt net na de tijd van Vikings (toevallig... )
Ook weer gebaseerd op zo'n boekenreeks, geschreven door een man.

Even gekeken, maar idd Outlander is geschreven door een vrouw, boeketreeks in het kwadraat volgens mij...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.