Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tonny

Tonny

06-12-2013 om 21:40

Wat is een leuke boeiende gezellige kerstfilm?

Er komt vast van alles op tv ( met danwel zonder reclamebreaks) maar wat is jouw favoriete kerstfilm? Wij zoeken nog iets Kleinkindertjes zijn er op dat moment niet, dus dat hoeft niet meegenomen te worden in de tips

Jaina

Jaina

06-12-2013 om 22:04

it's a wonderful life

De ultieme kerstfilm : it's a wonderful life

Of een van de vele verfilmingen van A Christmas Carol. Erg goed is de versie met Patrick Stewart in de rol van Scrooge

Triester maar mooi Joyeux Noel (speelt tijdens WOI)

Nog een oudje: The Bishop's Wife (en het moderne vervolg: The Preacher's Wife|)

Tink

Tink

07-12-2013 om 23:08

Love actually

Of course

Also

Love actually

All I want for chistmass is you....

Tigress

Tigress

09-12-2013 om 13:42

Eentonig

Maar ook ik ga voor Love actually. Heerlijke film met goede acteurs en aparte verhaallijnen die toch bij elkaar komen.
Ik vind het stukje waarin Rowan Atkinson als verkoper een geschenk verpakt werkelijk geniaal en hilarisch tegelijk!

Juline

Juline

11-12-2013 om 21:09

The holiday

Vind ik ook een heerlijke kerstfilm...

amk

amk

13-12-2013 om 12:18

nou films gaat lukken deze kerst.

op 2e kerstdag ga ik wederom een poging wagen alle Harry Potters achter elkaar te bekijken. (Ik strand meestal bij nr 2 omdat ik dan in een 24 uurs coma-slaap beland)

En eerste kerstdag heb ik mijn dochter beloofd dat het pyama-sushi dag wordt. We halen dus een grote schaal sushi (ja restaurant is open voor afhalen al gecheckt) en dan foute films kijken: Mary Poppins, Sisi, The Sound of Music, Sjakie en de Chocolade fabriek (de oude versie), The King and I, dat soort werk.
Ik verheug me er nu al op. We zetten de tv in mijn slaapkamer en dan heerlijk met z'n 2 de hele dag in bed kroelen. Kat doet waarschijnlijk ook nog wat pogingen om op het bed te komen maar kan dat niet meer omdat hij hoog bejaard is (19,5)

tonny

tonny

13-12-2013 om 13:47

o.t. wow, een kat van 19.5!

Bijzonder. Nou, die moet er ook maar bij, het zou zomaar zijn laatste kerst kunnen zijn.

amk

amk

13-12-2013 om 14:08

tonny (ot)

het was een ijzersterk nestje van 5. 2 konden niet uitkijken die zijn 3 geworden, maar de andere 3 zijn respectievelijk: 18,5, bijna 19,5 (3 weken geleden in laten slapen), en nog in leven.

Hij mag nog niet dood, want ik heb nog 5kg voer gekregen.......

Bellefleur

Bellefleur

16-12-2013 om 11:30

Three weddings and a funeral,

ET. En vooral: Intouchables. En ik vond de laatste James Bondfilm geweldig. Niet door het stoere machogedoe, maar door alles wat daar onder zat. Ooit James Bond zien huilen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.