Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

lisbeth

lisbeth

09-06-2013 om 22:10

Waarom op maandag in juni druk in de efteling

Ik ga morgen met jongste naar de efteling, ervan uitgaande dat het lekker rustig zou zijn. Tot mijn verbazing zag ik net gezellige drukte voor de hele maand juni op de efteling kalender staan. Balen, ik ben allergisch voor drukte
Waarom zou het nu druk zijn, schoolreisjes etc? En zou het dan meevallen bij de attracties voor kleinere kinderen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier is het een adv dag

misschien wel overal Ik zou t anders niet weten? De vakanties van mensen met jonge kinderen beginnen nu ook,mijn ervaring is dat gezellige drukte betekent dat er gewoon lekker wat volk loopt zonder druk te zijn
Echt rustig is het eerder in het jaar als het nog kouder is.

P

P

10-06-2013 om 07:12

Schoolreisjes ja

En inderdaad dan is het wel minder druk bij de kleuterdingen want veel scholen gaan met wat oudere kinderen naar de Efteling.

Net geweest

Wij zijn net geweest, op een vrij- en zaterdag. Vrijdag had school een studiedag. Ook voor die dag was "gezellige bedrijvigheid" in het vooruitzicht gesteld dus ik vreesde het ergste, en bij de ingang stond een enorme mensenmassa, maar in de praktijk viel het enorm mee. Enige serieuze wachttijd was bij de autootjes (Oude Tuffer) aan het eind van de dag, en bij de bootjes.

Zaterdag was het echt druk, en toen was het verschil duidelijk te merken.

Dus het kan reuze meevallen.

Groeten,

Temet

Ilva

Ilva

10-06-2013 om 14:56

April

Wij gaan altijd in april en dit jaar zag ik dat bijna heel april ook 'gezellig bedrijvigheid' was. Nou het was echt heel erg stil. En dat op een zaterdag. Volgens mij vullen ze maar wat in tegenwoordig. We hebben het nog nooit druk gehad begin april.

Tink

Tink

11-06-2013 om 22:21

Volgens mij

... is er gewoon een misverstand over de betekenis van 'gezellige bedrijvigheid' . Ik interpreteer dat dus niet als 'druk', maar als: wel overal mensen, maar geen lange rijen.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-06-2013 om 23:01

Veranderd

Vroeger hadden ze drie categorieën. Dan waren we weekenden in juni en de zomervakantie enzo heel druk, en de weekdagen in juni gemiddeld druk. Ik heb het idee dat ze gemiddeld druk en heel druk nu samengevoegd hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.