Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Waargebeurde film RTL4

Er zit een gedeelte van een film in mijn hoofd en ik kan de titel niet vinden.  Geen idee waarom ik aan die film moet denken,  maar ik wil graag weer weten hoe die afloopt.   De film gaat over een verslaafde moeder en de kinderen moeten op een gegeven moment naar een pleeggezin.  De oudste dochter ziet het in het pleeggezin ook als haar taak om voor haar zusje te zorgen (de fles geven).  Iemand een idee?

hoe lang geleden heb je die film gezien?

Baby82

Baby82

25-08-2024 om 21:17 Topicstarter

Dat weet ik niet meer.  Jaren 90 / 2000 denk ik

“In the best interest of the children”? Uit 1992.

Gracie's Choice?

Je kan het vragen aan chat gpt, beschrijf zoveel je nog weet, welke taal spraken ze, hoe zag het huis en de omgeving eruit, was het winter of zomer, nou ja, gewoon alles wat je je nog kan herinneren en dan krijg je vaak goede tips en opties.
Ik wil ook wel voor je zoeken op chat gpt, maar dan moet je het hier even schrijven. Alles wat je ervan weet, hoe onbeduidend het ook kan zijn, ik heb er al vaker goede ervaringen mee, dat chat gpt precies vindt wat ik zocht.

1968 schreef op 26-08-2024 om 14:55:

Je kan het vragen aan chat gpt, beschrijf zoveel je nog weet, welke taal spraken ze, hoe zag het huis en de omgeving eruit, was het winter of zomer, nou ja, gewoon alles wat je je nog kan herinneren en dan krijg je vaak goede tips en opties.
Ik wil ook wel voor je zoeken op chat gpt, maar dan moet je het hier even schrijven. Alles wat je ervan weet, hoe onbeduidend het ook kan zijn, ik heb er al vaker goede ervaringen mee, dat chat gpt precies vindt wat ik zocht.

Tja ik zocht afgelopen week een boek met chat GPT, dat eindigde met een volkomen verzonnen titel door ChatGPT.

Bestaande auteur, maar een boek en een genre dat hij niet geschreven had.

Baby82

Baby82

26-08-2024 om 21:29 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 25-08-2024 om 21:53:

“In the best interest of the children”? Uit 1992   Deze kwam ik idd ook tegen, maar dacht dat het deze niet kon zijn.  Beelden bekeken en het is hem toch.   Bedankt!

Daglichtlamp schreef op 26-08-2024 om 16:01:

[..]

Tja ik zocht afgelopen week een boek met chat GPT, dat eindigde met een volkomen verzonnen titel door ChatGPT.

Bestaande auteur, maar een boek en een genre dat hij niet geschreven had.

Haha ja, ik krijg ook wel eens gekke dingen hoor, dus je moet zelf wel kritisch blijven nadenken. Maar het kan je helpen, als chat GPT je wat titels geeft, dan kan je zelf controleren of het klopt.

Baby82 schreef op 26-08-2024 om 21:29:

[..]

Graag gedaan. Eerlijk gezegd dacht ik dat de suggestie van Max88 goed zou zijn, die klopt nog meer met je beschrijving. Maar fijn dat je het nu weet!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.