Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-06-2019 om 22:09
Ik loop heel veel buiten met de hond, we hebben hier overal water. We wonen zelfs aan een meer. Maar ik heb dit jaar nog geen jonge eendjes gezien, nog niet één. Er zwemmen ook geen eenden meer in de buurt, heel af en toe kom ik een koppeltje tegen maar zonder kroost.
Voorgaande jaren deze tijd stikte het van de eenden, het was altijd een lastige periode want onze hond is een eendejager dus hij moest altijd aan de lijn.
Wat is er aan de hand? Of zijn ze allemaal naar andere gebieden in Nederland getrokken, weet iemand hier meer van?
18-07-2019 om 09:38
Opeens duiken ze overal op! Misschien dat de predatoren nu inderdaad genoeg te eten hebben door de muizenplaag?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.