Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

mooi

mooi

26-02-2015 om 21:19

Waar shoppen jullie dameskleding

Ik shop meestal mijn kleding bij Miss Etam in Groningen. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets nieuws. Waar shoppen jullie meestal de dameskleding. Ik heb maat 48 en zou heel graag advies willen over de kleren die mij staan. Ik merk dat er in veel winkels niet veel aandacht voor de klant is.
Kunnen jullie mij winkels doorgeven in de provincie Groningen (stad Groningen of misschien Assen) waar je advies krijgt en die je helpen met aankleden?

Theekopje

Theekopje

26-02-2015 om 21:40

Budget?

Passarelle mode in Peize heeft leuke kleren vind ik, en ik ben er aardig geholpen. Het helpt denk ik als je op tijden gaat dat het niet zo druk is.

Didi kan ook goed zijn, Promiss ook, maar het hangt natuurlijk erg af van de verkoopster als je echt advies wil.
Als je budget wat hoger ligt zou je ook eens bij Keskusta in Assen kunnen kijken.

amk

amk

26-02-2015 om 22:45

Smaak?

Ik vind Art een erg fijne winkel. Zitten in de stoeldraaiersstraat.

Miekemieke

Miekemieke

27-02-2015 om 08:32

styleadvies

Ik heb zelf een gratis styleadvies gedaan bij de H en M in Amsterdam. Ik denk dat het ook in Groningen kan, je moet even zoeken op de site en als je belt krijg je niet zomaar een afspraak ze willen zeker weten dat je echt komt. Maar het is gratis.
Ze gaat vragen wat je wilt verdoezelen en wat je wilt benadrukken en dat soort dingen. Daarna krijg je koffie en gaat ze de winkel in en komt dan terug met een rek vol om te passen.
De H en M heeft een speciale lijn voor grotere dames en die is lekker vlot.

V&D

ik vind tegenwoordig heel veel bij de V en D in de stad / hebben een redelijke keus en laatste 2 keer prima advies gehad.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.