Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nika

Nika

27-06-2017 om 20:34

Waar koop ik jurk voor 80+ slanke dame??

Mijn moeder van 80 zoekt een klassieke, simpele jurk voor een feestje. Geen poespas. (Ze koopt vooral broeken en t-shirts, maar dat kan nu dus niet. Bovendien is DE winkel waar ze altijd slaagde er niet meer)

Ze is jong van geest maar slecht ter been, winkelen is niet eenvoudig. Waar kan ik slagen?? Internet of fysiek (1 of 2 echte winkels kunnen we nog wel af).

In "gewone" winkels blijkt het net allemaal te modern, te bloot, te dunne stof...

Wie heeft er een tip?

Paperclip

Paperclip

27-06-2017 om 21:00

Hangt ook af van het budget

Mijn oma kocht wel eens bij Witteveen, of in een dames- en herenmode zaak hier in het dorp met merken als Burberry en zo. Dus wat klassieker, en goede kwaliteit. Met een eigen coupeuse zodat alles passend kon worden gemaakt. Maar dat kost wel wat natuurlijk, en ik weet niet of dat de bedoeling is voor een (eenmalig?) feest.
Ik zou als ik jou was eerst online met haar kijken naar wat voor modellen ze wel wat vindt. Het voordeel van online winkelen is dat je het thuisbezorgd krijgt en gewoon thuis kunt passen. En weer terugsturen als het niet past of bevalt. En dan bij wat betere online winkels. Misschien is Bonaparte wat voor haar?

specht

specht

27-06-2017 om 21:13

Peek en Cloppenburg

zie titel, moet je er natuurlijk wel in d beurt van wonen.

Atelier GS

In een oud OOL draadje werd deze tip genoemd. De ensembles zien er tijdloos uit.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-06-2017 om 00:26

Duitse webwinkels?

Bijvoorbeeld:

https://www.klingel.nl/
http://www.peterhahn.nl/

Martje

Martje

28-06-2017 om 13:06

Omgeving?

Mijn moeder slaagt meestal bij Witteveen en Van Tilburg (kan ook online).

En soms bij C&A of miss Etam.

Bijenkorf

Wel wat duurder, maar hoeft niet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.