Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Babypijltje

Babypijltje

17-08-2013 om 09:59

Vuurwerkshow in scheveningen

Mijn man wil volgende week met de kinderen naar de vuurwerkshow in Scheveningen maar hoe gaat dat met parkeren? Is er voldoende plaats, wat kost dat en waar parkeer je als het vol is?

Fiorucci

Fiorucci

17-08-2013 om 10:22

Als er iets leuks te doen is in Scheveningen, kun je beter met het OV gaan. Vol is daar namelijk echt vol, er zijn bijna geen plekjes waar je alsnog kunt parkeren. En naders heel, heel vroeg gaan.
http://www.vuurwerkscheveningen.com/category/bereikbaarheid-vuurwerk-scheveningen-201/

Zwolsestraat

Als je de Van Alkemadelaan afrijdt, gaat deze over in de Zwolsestraat. Daar staat aan het eind, zo'n 10 minuten lopen van het strand, een megagrote parkeergarage. Maar kom op tijd, want vol = vol!

Vera*

Vera*

17-08-2013 om 21:23

Vandaag geweest

Vanmiddag met mijn op oo gewonnen kaartjes naar Madurodam geweest (heel erg druk). Daarna doorgereden naar Scheveningen en hebben bij het Noorderstrand (Noordkant einde boulevard bij tram'station') om half vier nog een plekje gevonden, wij moesten wel wachten totdat er iemand door de slagboom eruit ging.
Wij vertrokken om om kwart over zeven en toen waren er al wegen en 'ons' parkeerterrein afgesloten en mocht je alleen maar in de rij aansluiten als er weer een paar auto's naar binnen waren gegaan.
Alle parkeergarages in de buurt waren ook vol (ten minste daar waar wij langs gereden waren)
Parkeren kostte € 2.60 per uur.

bibi63

bibi63

18-08-2013 om 14:06

Ik zou

er even van uitgaande dat je via A12/A4/A13 komt, bij het Prins Clausplein afslag Voorburg nemen. Direct na de afslag (2x rechts) heb je een groot parkeerterrein onder de snelweg/viaduct). Daar direct naast heb je een halte van bus 23. Die brengt je 'voor de deur' (richting Noorderstrand).
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.