Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

vijftiger

vijftiger

04-04-2016 om 12:38

vriendin wordt 50

Een heel goede vriendin wordt 50 en gaat een groot feest geven. Als vriendinnen willen we wat leuks doen, het liefst op het feest zelf. Vriendin houdt niet van sketches, liedjes of ABC's zoals die bij trouwerijen worden opgevoerd.
Iemand nog ideeën?

Angela67

Angela67

04-04-2016 om 12:51

vijftiger

what makes you think dat ze iets anders dan wel leuk zou vinden, als ze niet van liedjes, sketches etc houdt? Ga gewoon naar dat feest en maak plezier met elkaar, dat zal haar waarschijnlijk het grootste plezier doen!
gr Angela

Nad

Nad

04-04-2016 om 12:54

leuk

maak een leuke compilatie in een fotolijst if maak een (Albelli)boek van al je jaren samen. Leuk voor haar en geen onzin op het feest

Pimpelpaars

Pimpelpaars

04-04-2016 om 13:12

Ik houd ook niet van die 'grappige'toneelstukjes en wil absoluut niet in de belangstelling staan (misschien jouw vriendin wel hoor, want anders zou ze geen feest geven?)

Zo'n fotoalbum zou ik echt heel leuk vinden om te krijgen. Daar zou ik heel blij mee zijn.
Ik zou het ook leuk vinden om een uitje van/met mijn vriendinnen te krijgen. Hoeft niet heel spectaculair hoor, maar de tijd samen zou ook een cadeau voor mij zijn. Een picknick uitje of zo.

Vijftiger

Vijftiger

04-04-2016 om 13:42

goed plan!

Echt leuk! Zo zie je maar, ik blijf dat toch hangen in 'iets' op het feest. Een uitje doen we ook, maar met zo'n fotoalbum kunnen we ook de andere gasten erbij betrekken (de wat vagere vrienden/kennissen en de familie) en dat was de bedoeling van het 'iets' doen. In het geval van een liedje zou iedereen kunnen meezingen. Maar daar doen we haar dus geen plezier mee en dat gaan we dus niet doen.
Ik ga haar man vragen om de gastenlijst door te mailen, ik heb nog een week of vijf dus dat zou moeten lukken.

Vogel

Vogel

04-04-2016 om 13:51

Maak een quiz

Met Kahoot. Dan kan iedereen met een smartphone meedoen en staat je vriendin in de belangstelling zonder dat ze echt het middelpunt is. Je kunt er allerlei hilarische foto's in verwerken, het blijkt vrij weinig werk te zijn.
Zie http://www.ouders.nl/tips/bezighouden-quizzen-maken-met-kahoot

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.