Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Monique D*

Monique D*

22-06-2013 om 16:22

Vriendin in buitenland gaat trouwen, wie heeft een idee voor een leuk cadeau?

Ik heb een hele goede vriendin die afkomstig is van het Caraïbisch gebied. Zij woont in New York en gaat volgende week trouwen in de Caraïben. Wie heeft een leuk idee voor een cadeau?

Jijzelf!

Ben je bij de feestelijke dag persoonlijk aanwezig? Dat is het mooiste cadeau natuurlijk! ( Of moet je iets opsturen, dan kunnen we meedenken wat handig is per post.)

Monique D*

Monique D*

24-06-2013 om 09:19

Kan er helaas niet zelf bij zijn..

Anders was het probleem al opgelost!
Wie heeft HET idee om mijn lieve vriendin te verrassen??

Rafelkap

Rafelkap

24-06-2013 om 10:52

Een hele speciale bruiloft

van Pingu (dvd)! (voor het geval ze kinderen heeft, maar ook voor volwassenen leuk)

Merel

Merel

24-06-2013 om 11:24

Fotoboekje

Een fotoboekje maken (of laten drukken) met foto's van jullie samen, jullie favoriete uitgaansplek/restaurant o.i.d.
Daar tussendoor leuke anekdotes erbij geschreven (in die boekjes die je laat drukken kan je ook tekst zetten) dat maakt het een heel leuk persoonlijk kado (en makkelijk op te sturen)

Monet

Monet

24-06-2013 om 19:07

Flashback (off topic)

Bij de vraag om een leuk kado moest ik ineens terugdenken aan de bruiloft van een vriend die ging trouwen in spanje, met een spaanse. Beiden enorme chocoladefreaks, en.....ze trouwden net voor Pasen, dus was het kado al snel bedacht. Ze wilden graag geld dus met een groep vrienden legden we een leuk bedrag bij elkaar en lieten dit 'opsluiten' in een prachtig paasei dat we bij de banketbakker lieten maken.
Prachtige doos erom, met wat stootkussentjes zodat hij de reis zou overleven.
We gingen met zijn familie en de vriendengroep met een bus naar spanje en vroegen de chauffeur om de doos op een plekje weg te zetten waar de breekbare inhoud niet zou sneuvelen. We zeiden er niet bij wat erin zat, het kwam goed zei hij!
En inderdaad........na de lange busreis vroegen we de chauffeur om onze doos met kado, hij opende een luikje en gaf mij een heeeel erg warm aanvoelende doos aan......de doos had de hele weg vlak naast de motor gestaan en het resulaat laat zich raden.......
In de doos lag een flinke laag vloeibare chocolade.......daarin dreef een zakje met het geld

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.