Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Melanie

Melanie

05-05-2013 om 23:23

Vraag over een foto uit chicago

Oke, heel offtopic. Ik was aan het googlen op mooie foto's en vond een erg mooie foto uit chicago. Een foto van de Chicago water tower. (deze: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chicago_Historic_Water_Tower.jpg_ ) En ik wilde deze foto ook even in het echt bekijken, dus ik zocht de plek op via maps.google. Maar nu kan ik nergens die klok vinden die op de foto staat. Heel vreemd. Er staat ook niets beschreven over een klok in dat park, of dat die klok dan misschien later verwijderd is. Helemaal niets. En nu fascineert mij dat dus, waar is die klok gebleven? Of bestaat ie helemaal niet en is ie in de foto gefotoshopt o.i.d.
Ik weet dat het een erg onbelangrijke vraag is, maar misschien weet iemand van jullie het.

Alvast bedankt,

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rosa

rosa

06-05-2013 om 09:45

Ik denk

dat het nu veranderd is. Die lampen met drie bollen zie ik ook niet en die hekjes ook niet.
Maar leuk om er naar te zoeken

Melanie

Melanie

06-05-2013 om 15:38

Dank je rosa

Bedankt voor het meekijken.
Ik had inderdaad ook al ontdekt dat die lampen en hekjes anders waren. Maar het is een historische plek zeggen ze, dus daarom vind ik het zo gek dat die klok zomaar verdwenen is. Ik kan hem ook nergens meer terugvinden op foto's uit Chicago.

Tinus_p

Tinus_p

08-05-2013 om 20:36

Goed lezen

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chicago_Historic_Water_Tower.jpg
Als je het onderschrift leest, zie je dat de foto blijkbaar in 1988 is gemaakt. Tijd genoeg voor het weghalen van klokken etc.

Melanie

Melanie

09-05-2013 om 00:01

Had ik gelezen

Ik had gelezen dat de foto uit 1988 kwam, maar omdat het om een historische plaats gaat leek het me vreemd dat de (volgens het uiterlijk) ook historische klok zomaar verdwenen was. En dat daar dan ook helemaal niets over geschreven is (voor zover ik het nu vinden kan). Over dat ie nu weg is, of verplaatst is misschien. Ben nog steeds benieuwd

Melanie

Ik heb een vriendin in Chicago wonen, ik kan haar wel mailen en vragen of zij er soms iets over weet

Melanie

Melanie

09-05-2013 om 17:37

Leuk vertigo!

Leuk dat je dat wilt vragen. Iemand die uit die stad komt weet het misschien wel (alhoewel het natuurlijk wel een grote stad is ) Ben benieuwd !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.