Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-10-2022 om 10:40
Een familielid van mijn wordt binnenkort 50, en zijn vrouw heeft iedereen gevraagd een videoboodschap voor hem te maken. Klinkt leuk!?
Voor mij niet, ik merk dat ik echt een enorme hekel heb aan videoboodschappen! Ik stel het maar uit, en als ik eraan denk krijg ik bijna een paniekaanval!
Ik vind het heel stom van mezelf, wil niet flauw doen en gewoon meedoen.
Toen ik dit voorzichtig bij mijn zus liet vallen kreeg ik de reactie: ah joh, hoe gekker hoe beter.
Vast goed bedoeld, maar maakt het voor mij alleen maar erger! (moet ik nu ook nog gek gaan doen voor een camera?)
Ik kan trouwens best wel gek doen hoor, gewoon spontaan, maar niet op commando...
Herkent iemand dit?
27-10-2022 om 16:12
Dan is het juist mooi dat je het toch hebt gedaan. En knap.
Wat ik pas verschrikkelijk vond en nog vind is live presenteren of voorstelrondjes. Spontane ontmoetingen en spreekwatervallen zijn leuk. Maar gemaakte praatjes en vooral verplicht bah.
Met opnemen kun je alles weer wissen en het tenminste proberen. Soms valt het mee. En voor proberen krijg je van mij meer punten dan gelijk opgeven. Maar het is geen schoolopdracht, toch is het je gelukt. Vrijwillig.
Dus gauw wegsturen en niet meer over nadenken.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.