Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anoniem

Anoniem

03-09-2013 om 13:11

Verkleed

Ik heb even inspiratie nodig : eind van de maand ben ik uitgenodigd voor een feestje (Pa wordt 60 en dochter 30)maar je moet verkleed komen. Ik draag een bril en die heb ik echt nodig. Ik heb wel een oude die ik zou kunnen
"versieren". Oh ja het is in het buitenland dus het moet mee in het vliegtuig....

Hanne.

Hanne.

03-09-2013 om 15:12

Thema?

Iets meer informatie zou handig zijn. Moet je verkleed zijn binnen een bepaald thema, of is het helemaal vrij in te kleden.

Moet het in de handbagage passen of mag het ook in de ruim bagage.

En waarom is de bril eigenlijk zo'n issue. De meeste verkleedskleding kan je toch gewoon met bril dragen.

Miena Gardien

Miena Gardien

03-09-2013 om 21:07

Geen thema

Iets meer informatie zou inderdaad handig zijn,alleen die is er niet. Er worden twee verjaardagen gevierd en er is gevraagd of je verkleed wilde komen. De bril is een issue voor mij omdat ik zonder niet kan functioneren. En bij verkleden denk ik een beetje aan "niet meteen herkenbaar" maar ook dat het moet "kloppen". Een Cleopatra of Marie-Antoinette met bril?? Niet dus. Het thema is eigenlijk "verjaardag". Kan me dus als taart verkleden...

Ikke

Ikke

03-09-2013 om 21:49

Mijn succesnummer

Ik heb echt een enorme hekel aan verkleden. Maar soms ontkom je er niet aan. Vorig jaar heb ik een raar schortje gemaakt van een grappig lapje stof van Action (3 euro voor 2 schoortjes) en bij de Action heb ik een wc borstel, fleurige schoonmaakdoekjes met bloemetjes en stipjes, paar gekleurde wasknijpers en kleurige schoonmaaksponsjes. Van die laatste attributen (behalve de knijpers) heb ik een soort van ketting gemaakt. Met carnaval zette ik een roze pruik op en als vos had ik mijn haren in een slordige knot met een paar wasknijpers erin. Ik had nog een fout nepparelsnoer. Kostte geen drol en ik heb er zelfs een eerste verkleedprijs mee gewonnen (woehaa...). Tja, en elk feest heeft een toiletdame nodig...

Hanne.

Hanne.

03-09-2013 om 21:55

Eigen interpretatie

Als er verder geen thema is zou ik vooral kijken hoever je wilt en durft tegaan.

De toiletjuffrouw vind ik leuk. In dat genre kan je ook denken aan een gooise dame, hippie, gothic oid.

Maar als je wat verder wilt gaan kan je ook denken aan clown, sinterklaas, vlinder taart etc

Als t in t buitenland is

kun je als hollander gaan Met oranje enz.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-09-2013 om 15:04

Tafeltje dekje

Ken je die Amerikaanse popcornverkopers bij wedstrijden? Als je zo'n soort gevaarte maakt en de tafel 'dekt' (lees:heel goed vastlijmt) en allerlei nepeten zoals taartjes en een schaaltje bonbons er op plakt dan ben je een verjaardagstafel.

marjanne

marjanne

06-09-2013 om 18:12

masker?

Je kan ook een masker fabriceren met als basis een oude bril, zoiets als een venetiaans masker??

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.