Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

polletje

polletje

12-01-2015 om 20:08

van wie krijg jij de griebels???

Ik van minister Opstelten. Goh wat een nare vent vind ik dat toch. Zijn stem irriteert me gewoon ook heel erg.


guera

guera

12-01-2015 om 21:34

eens

En van boer zoekt vrouw van allemaal. Niet om aan te zien. Onverdraaglijk

notje

notje

12-01-2015 om 21:42

veel

Van best veel mensen.Ik werk in een winkel
Vooral de stinkende man zoals we hem noemen,raad eens waarom,hij koopt zeker drie keer in de week voor vele euro's voetbalkaartjes.Ik denk altijd schaf voor dat geld eens zeep en een kunstgebit aan.
Opstelten is inderdaad iemand waar ik de griebels van krijg,maar op tv kan ik wegzappen.

Tatiana

Tatiana

12-01-2015 om 21:45

Tyra Banks en consorten

Djeez.....lekker belangrijk allemaal.

Bellefleur

Bellefleur

13-01-2015 om 09:03

Beau

Beau van Erven Dorens. Zo'n enge man! En Albert Verlinde. En die ene leidinggevende op het werk: Ze legt een warm klef armpje om mijn nek, en vraagt dan druipend van vriendelijkheid om voor haar een rotklus te doen. Nee dus. Tot nu toe heb ik haar nog niet geslagen.

tante Sidonia

tante Sidonia

13-01-2015 om 10:16

bellefleur

Knap van je!

Puck

Puck

13-01-2015 om 10:34

spongebob

Gelukkig niet meer de interesse van mijn kinderen, maar zodra dat op stond kreeg ik acuut neiging om heel hard te gaan gillen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

13-01-2015 om 10:49

haha

Ik krijg de griebels van Peter Jan Rens. Oh, zo'n engerd. En steeds weer duikt hij op in het nieuws. Brrrrr.

Ik vind Geert van BZV behoorlijk raar, zoals hij over zichzelf in de derde persoon praat. Daar erger ik me ook aan. Maar ik kijk toch

Verder kan ik een hoop hebben van mensen. Sommige irritante mensen zijn ook wel erg grappig door hoe ze doen.

Met stip op 1

Geert Wilders! Niet alleen ben ik het vreselijk niet eens met zijn standpunten en uitlatingen, maar los daarvan, wat een vreselijk enge man met die kwak zuurkool op zijn hoofd!
Verder kan ik de meeste mensen wel hebben, maar heb net als Puck een hekel aan Spongebob...

Hè bah

Zie ik hier de naam van die gele rotspons wiens naam in mijn huis niet genoemd mag worden.....
Gek eigenlijk, het wemelt van de stripfiguren, animaties en weetikhetwat, maar dat sponzebeest kan ik echt niet hebben. Bah.

bieb63

bieb63

13-01-2015 om 15:44

haha

Ik vond spongebob best wel grappig..... (maar niet op de achtergrond, dus alleen als ik mee keek).
Wel vreselijk: Jan Smit (allergie!)

Hadewich

Hadewich

13-01-2015 om 16:08

Brrr, spongebob...

Ik krijg de kriebels van Britt Dekker, Barbie (niet de pop) en Kelly (hoe heet ze met haar achternaam, van der Veer ofzo?)

Kaaskopje

Kaaskopje

13-01-2015 om 16:50

Hoe tolerant ik ook probeer te zijn

zijn er altijd mensen die onder en boven de streep staan. Onder de streep Geert Wilders, Van Opstelten (uh, uh, uh), iemand van mijn vorige werk (iew), geen mens maar de begintune van Flodder (dochter en ik rennen om het hardst om de tv dan op een andere zender te zetten). Ik ben ook een beetje klaar met Youp van 't Hek. Ik moet heus nog wel eens om een grap lachen, maar gemiddeld genomen... tijd om met pensioen te gaan.

Je zult het altijd zien, nu mág ik eens namen noemen van mensen die ik wat minder prettig vind en nu kom ik er verder niet op. Het voelt ook een beetje ongemakkelijk. Eigenlijk vind ik dit soort opmerkingen alleen thuishoren achter de voordeur en niet voor 'het openbaar'.

Katniss

Katniss

13-01-2015 om 18:52

Tjee

Ik heb toch heel lang zitten denken van wie ik de griebels krijg, maar kom niet verder dan Ron Brandsteder (vanwege zwetende bovenlip) en Lee Towers (gewoon een enge vent). En mijn collega L, van wie mijn haren letterlijk overeind gaan staan als ik hem alleen maar bij de koffie-automaat hoor, buitengewoon onaangenaam betweterig kantjeservanaflopend zelfingenomen kereltje dat ondanks verschillende strafmaatregelen (zoals vakantiedagen inleveren i.v.m. onterechte ziekmelding) nog steeds bij ons rond loopt.

tante Sidonia

tante Sidonia

13-01-2015 om 19:11

weet je wie ik zo'n vreselijk mens vind.....

Patty Brard!!!! Oh! Die vréselijk overdreven en onnatuurlijke maniertjes van haar...bagger. niet om aan te zien.

Hadewich

Hadewich

13-01-2015 om 19:16

oja!

Patty Brard, die miste nog in mijn rijtje!

Moni

Moni

13-01-2015 om 20:42

Ik ben het met jullie allemaal eens

behalve met Sponge Bob
Als je meekijkt, is het toch leuk

69er

69er

13-01-2015 om 21:36

joram van klaveren

, wat een creep

Petra Pakje

Petra Pakje

13-01-2015 om 21:38

Kaaskopje

"dochter en ik rennen om het hardst om de tv dan op een andere zender te zetten"

Geen afstandsbediening in da house?

Verder eens. Ik ga ook geen namen noemen. Ben juist bezig om me wat oordeellozer op te stellen, zéker richting mensen die ik niet eens ken.

Tango

Tango

13-01-2015 om 22:00

Al veel genoemd

Vele zijn al genoemd hierboven: Beau, Patty etc. Spongebob vind ik ook een verschrikking, zelfs al ik mee kijk, wat ik dus ook niet doe.
Verder krijg ik heel erg de griebels van Mark Rutte als hij Engels praat. Ik begrijp werkelijk niet dat een minister president zo belabberd Engels kan en mag spreken.

Bellefleur

Bellefleur

13-01-2015 om 22:46

Ja! Mark!

Onze ministerpresident. Zappen die man! Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo'n leugenachtige meneer heb gehoord en gezien. Op onze minister Kamp na dan. Is Roy Donders al genoemd?

Ely

Ely

13-01-2015 om 22:50

Hahaha Tango (ot)

Dan hoop ik voor je dat de sp nooit Roemer als mp hoeft te gaan leveren. Of dat die dan inmiddels bij de Nonnen is geweest.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-01-2015 om 00:00

Petra Pakje en toch nog wat namen (sorry)

Als wij in de keuken staan, of bij de eettafel zitten, dan hebben we daar niet standaard de afstandbediening liggen.

Man en ik bespraken dit onderwerp en we kwamen nog op een groot aantal mensen die in grove lijnen tot een zelfde groep behoren: type volkszanger. Ik kan me werkelijk niets voorstellen bij gedweep met zangers als Grad Damen, Frans Duijts en ook Frans Bauer (hoewel ik geen hekel aan de man heb). Om die muziek en in nog sterkere mate dat type man leuk te vinden moet ik mezelf eerst een stuk in de kraag drinken, dan hos en gil ik uiteindelijk wel mee, maar zonder dat stuk in mijn kraag... vréselijk! (ter informatie... dat hossen en gillen komt er nooit van)

Hadewich

Hadewich

14-01-2015 om 07:50

Oja...

Vader en zoon Roelvink...

Lucerna

Lucerna

14-01-2015 om 08:31

Tango en Bellefleur

Engelstaligen roemen anders het Engels van Mark Rutte. Zijn accent mag dan niet helemaal "the Queen's" zijn, maar hij kan zich wel goed in het Engels uitdrukken, ook in spontane gesprekken ipv voorbereide speeches.

De griebels begin ik te krijgen van presentatoren die teveel programma's krijgen. SBS6 vermijd ik intussen behoorlijk vanwege het te hoge gehalte aan Gerard Joling en Gordon. Ze komen zo plastic en nep over en je ziet ze gewoon teveel. Hetzelfde begin ik te krijgen met John Williams. Die hadden ze nou níet de allerslechtste chauffeur moeten geven, want nu gaat het ineens om John Williams ipv om die mensen. Frits Sissing moet ook gaan oppassen. Er was niets mis mee, maar hij komt nu teveel in beeld. Ach, hadden we de verzuiling nog maar, ipv de horizontale programmering

Hortensia

Hortensia

14-01-2015 om 08:36

Wat Petra Pakje zegt:

"Ben juist bezig om me wat oordeellozer op te stellen, zéker richting mensen die ik niet eens ken."

Ik ben het helemaal met je eens. Hoewel het misschien wél leuk is om juist positieve oordelen over anderen te schrijven!

Half a twin

Half a twin

14-01-2015 om 10:54

uitbater winkel

De uitbater van een winkel hier in het dorp waar ik wel eens iets moet kopen. (De wnige winkel op dat gebied in ons eigen dorp) Die man is nog geen 10 jaar ouder dan ik en hij praat tegen mij alsof ik een klein kind ben. Fietste er net langs toen hij zijn reclame bord buiten zette en mij op zijn eigen speciale manier gedag zei.
Jammer dat dit forum geen smileys heeft dan plakte ik een braak smiley. Wat een creap die man.

Tango

Tango

14-01-2015 om 11:08

En ook nog

Eva Jinek van dat nieuwe praatprogramma Jinek. Ze zit er iedere keer zo ongeinteresseerd bij, met haar hand onder haar kin etc. Het programma is er nog maar anderhalve week volgens mij maar gisteren vroeg ik al wanneer Jeroen Pauw weer komt. Vind ik een stuk beter.

En even als reactie op Half a twin. Hier in de buurt heb je bij een drogist ook zo'n man. Met zo'n grote snor en geeft je ook het gevoel dat je niets weet etc. Ik mijd bij voorkeur die drogist.

Half a twin

Half a twin

14-01-2015 om 11:14

mijden heeft ook mijn voorkeur

Mijden heeft ook mijn voorkeur maar de winkel is enig in zijn soort in ons dorp dus als je geen tijd hebt om verder weg te gaan halen wat je nodig hebt dan moet je wel. De supermarkt met doordeweeks caissières van 40 plus die chagrijnig je boodschappen scannen mijd ik wel keuze uit 4 supers hier.

Madelief

Madelief

14-01-2015 om 11:37

Een docent

Mijn kinderen hebben allebei een bepaalde docent gehad. Ze vonden hem allebei helemaal niets.
Maar toen mijn dochter vorig jaar, heel raar, juist voor dat vak onvoldoende stond maar naar een spreekavond geweest.
Ik ging er met een open blik in maar ik kreeg helemaal rillingen van die man zoals in elke minuut zijn lang ponylok naar achteren doen met een hand.
Ik kom weer thuis en de oudste vroeg wat ik van de docent vond. Ik wilde het netjes houden en dacht even na. Voordat ik iets kon zeggen vroeg oudste al of ik hem ook zo creepy vond. Ik kon het moeilijk ontkennen.

Marea

Marea

14-01-2015 om 12:19

net op de dag

Dat er uitgebreid in de Volkskracht wordt bericht over mensen die ontslagen worden omdat ze op internet allemaal lelijke dingen over anderen zeiden, gaan jullie hier vertellen wie van de mensen die je in het echt niet kent, niet leuk vindt. Grappig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.